Hoofdstuk 25 t/m 26

Deze gespierde wraakroman leest als een Tarantino-film: een vermakelijke mix van avontuur en komedie, afgewisseld met duistere momenten, scherpzinnige dialogen en explosieve scènes.
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

Hoofdstuk 25 t/m 26

Bericht door angela » 06 mei 2016, 21:00

Bespreek hier alles wat er gebeurt van hoofdstuk 25 tot en met 26.
Let dan even goed op want we gaan over op Deel 2 van het boek!

Joke
Feniks
Feniks

Re: Hoofdstuk 25 t/m 26

Bericht door Joke » 18 mei 2016, 19:18

Hoewel deze twee hoofdstukken ongeveer even lang zijn, leest 25 vlotter dan 26 in mijn ogen. Op de een of andere manier spreken de hoofdstukken van de non mij veel minder aan. Misschien dat haar lijn nu vlotter zal gaan nu de non haar missie echt gestart is en ze vertrokken is op zoek naar Zosia.
Ik ben er nog steeds niet uit of Maroto's belevenissen zich op het zelfde moment afspelen als die van Zosia of dat deze al wat later zijn. Bij hem waren er al enkele maanden voorbijgegaan, terwijl dat bij Zosia niet zo duidelijk is aangegeven. Waarschijnlijk brengt deel twee duidelijkheid :)

dion14
Pixie
Pixie

Bericht door dion14 » 19 mei 2016, 19:26

Ik ben het met Joke eens dat hoofdstuk 26 veel minder vlot leest dan hoofdstuk 25 ik hoop dat de hoofdstukken van de non in deel 2 vlotter gaan worden nu haar reis is gestart
Aan het lezen:vele goede Engels fantasy boeken en fanfiction
Gelezen: Haast alle boeken van Raymond E Feist en nog vele andere schrijvers

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 22 mei 2016, 16:51

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk het boek vorige week al uit had alleen heb ik hier niet gereageerd omdat ik daar eigenlijk geen tijd voor had.
Maar nu ik dus wel wil reageren kom ik er achter dat er per hoofdstuk weinig is blijven hangen behalve de hoofdlijnen van het verhaal.
Dus ik ga even terug lezen. :?
Van deze 2 hoofdstukken vond ik er een goed en de ander had wel wat korter gemogen.

chantalvl
Pixie
Pixie

Bericht door chantalvl » 24 mei 2016, 10:08

Ben het eens met jullie.

En heb een vraag ben ik de enige die nog aan het lezen is?

Ga straks verder!

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 30 mei 2016, 18:29

En langzaamaan komen de lijntjes samen. Maroto vind ik een personage dat ik graag volg, zijn interactie met Poerna (en de rest van het snobgroepje) vind ik best wel komisch. Ik ben benieuwd wanneer ze ooit het bed induiken :oops:
Met Portolés heb ik het wat moeilijker, teveel aandacht aan haar onreinheid. Ik had eerder gedacht dat ze een stoer manwijf was met een klein hartje. In GoT loopt er zo ook eentje rond :)

Plaats reactie