Hoofdstuk 17 t/m 20

Deze gespierde wraakroman leest als een Tarantino-film: een vermakelijke mix van avontuur en komedie, afgewisseld met duistere momenten, scherpzinnige dialogen en explosieve scènes.
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

Hoofdstuk 17 t/m 20

Bericht door angela » 06 mei 2016, 20:59

Bespreek hier alles wat er gebeurt van hoofdstuk 17 tot en met hoofdstuk 20.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Hoofdstuk 17 t/m 20

Bericht door angela » 15 mei 2016, 17:15

Na spannend hoofdstuk dan weer een redelijk saai (vind ik) hoofdstuk over de krijger non die duidelijk van pijn houd. Ik had moeite om met dat hoofdstuk mijn aandacht er bij te houden. Maar leest nog steeds erg vlot de andere hoofdstukken dan niet die van de non.

Joke
Feniks
Feniks

Bericht door Joke » 17 mei 2016, 23:04

Het hoofdstuk van de non vond ik inderdaad ook het minste. In de andere kom je weer een ander te weten zodat de puzzel stukje bij beetje beter past.
Nadat ik het hoofdstuk over Maroto gelezen had snapte ik wel waarom de andere voorvallen tijdens hun tocht met de karavaan niet besproken waren. Er zou waarschijnlijk dan al wat weggegeven zijn over de intenties van de bewakers.
Voor de rest leest het nog vlotter dan eerst, nu je stukjes van de puzzel beter begrijpt en steeds nieuwe krijgt wil ik ook sneller lezen om het vervolg te weten. Dat was hiervoor een beetje minder.

dion14
Pixie
Pixie

Bericht door dion14 » 18 mei 2016, 20:29

Ik vind de spanning er goed inzitten het boek is lekker opgang gekomen alleen ik vindt de hoofdstukken over de non niks ik vindt dat die de spanning er uit halen ik vindt het ook fijn dat de links tussen de hoofdstukken ervoor beginnen te zorgen dat alles opzijn plaats begint te vallen
Aan het lezen:vele goede Engels fantasy boeken en fanfiction
Gelezen: Haast alle boeken van Raymond E Feist en nog vele andere schrijvers

chantalvl
Pixie
Pixie

Bericht door chantalvl » 23 mei 2016, 10:54

Dat stukje van de non deed me aan de boeken van dan brown denken, aan die albino.

Verder begint het verhaal steeds beter leesbaar te worden.

chantalvl
Pixie
Pixie

Bericht door chantalvl » 23 mei 2016, 10:59

Dat stukje over de non deedt mij aan die Albino denken uit het boek van Dan Brown.

Verder ben ik blij dat de puzzel in elkaar komt te zitten en daardoor tempo van verhaal beter wordt.

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 24 mei 2016, 22:39

Om de een of de andere reden geraak ik maar niet verder in het boek. Ik heb wel wat problemen om de finesse te begrijpen: bijv. de scene waar Sullen met zijn grootvader aan het kampvuur zitten en de Heks erbij komt. Ik heb dit gedeelte drie keer herlezen en nog vind ik het moeilijk om te vatten wat er eigenlijk gezegd werd. Ik ben wel benieuwd welke opdracht de krijgsnon heeft gekregen van haar koningin. En je k*nt verwarmen tijdens een biecht,... tja, wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten :D :D

Plaats reactie