Eerste indruk

Deze gespierde wraakroman leest als een Tarantino-film: een vermakelijke mix van avontuur en komedie, afgewisseld met duistere momenten, scherpzinnige dialogen en explosieve scènes.
raaf
Magiër
Magiër

Re: Eerste indruk

Bericht door raaf » 11 mei 2016, 21:32

Ik sluit me aan bij mijn medelezers: de cover en de binding zijn netjes uitgevoerd, het lettertype is niet te klein met voldoende regelruimte zodat het zeer aangenaam leest (zeker als je een e-reader gewoon bent).
De quotes op de achterflap hadden voor mij weggelaten gemogen. Iedere "producent" prijst zijn product aan om het verkocht te krijgen. Luitingh doet hier niets anders. Sinds ik een jaar terug een reportage op Radio 1 heb gehoord omtrent de "frauduleuze quotes" die uitgevers gebruiken om hun boeken verkocht te krijgen ben ik toch een tikkeltje kritischer geworden.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 14 mei 2016, 11:03

Ik lees die eigenlijk ook nooit.
Net wat je zegt ik geloof ze ook niet en zelfs al klopt het wel smaken verschillen.

Joke
Feniks
Feniks

Bericht door Joke » 14 mei 2016, 13:30

Ik vond het ook een prachtig boek om te zien, de cover is echt prachtig gemaakt met veel details. Maar ook als je de flap eraf haalt, ziet het boek er heel chic uit. De titel mooi in zilverdraad en de dieprode kleur heeft wel iets.
De quotes achteraan zijn zoals jullie zeggen inderdaad het minste aan de hele cover. Voor mij is het te modern om het epische karakter van de cover overal vol te houden, maar ik ga evengoed van het verhaal genieten denk ik!

Plaats reactie