Deel 2 Hoofdstuk 9 t/m 12

Deze gespierde wraakroman leest als een Tarantino-film: een vermakelijke mix van avontuur en komedie, afgewisseld met duistere momenten, scherpzinnige dialogen en explosieve scènes.
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

Deel 2 Hoofdstuk 9 t/m 12

Bericht door angela » 14 mei 2016, 10:49

Bespreek hier alles wat er gebeurt in deel 2 van hoofdstuk 9 tot en met hoofdstuk 12.

Joke
Feniks
Feniks

Re: Deel 2 Hoofdstuk 9 t/m 12

Bericht door Joke » 21 mei 2016, 12:12

Nu het tweede dele echt begonnen is, komt er toch wel al wat meer spanning in het verhaal naar boven. Het epische krijgt voor mij meer en meer vorm nu. Alle personages komen steeds dichter bij elkaar in de buurt of komen gewoon regelrecht tegenover elkaar te staan. Al moet ik wel toegeven dat de "clash" tussen Zosia en Ji-hyeon veel gemoedelijk verliep dan ik eerst had verwacht. Ji-hyeon heeft toch wel gebruikgemaakt van Zosia's reputatie om haar leger op de been te brengen en haar vijanden angst in te boezemen en dat zonder veel scrupules. Ik had verwacht dat Zosia daar toch iets scherper op gereageerd zou hebben. Maar op zich is het wel grappig om te lezen dat ze eigenlijk best wel overeenkomen.

dion14
Pixie
Pixie

Bericht door dion14 » 25 mei 2016, 19:50

Ik vindt het verhaal steeds beter worden de spanning wordt steeds meer en de personages worden steeds sterker en de verhaallijnen nu ze bij elkaar zijn aan het komen wordt het steeds leuker en worden de linken tussen de personages steeds duidelijker ik vond het wel grappig dat zosia zo luchtig reageerde op ji-hyeon gebruik van haar reputatie ik had verwacht dat ze veel bozer zou zijn geweest
Aan het lezen:de elfen serie van bernhard hennen en daarna nog heel wat andere series
Gelezen: Haast alle boeken van Raymond E Feist en nog vele andere schrijvers

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 29 mei 2016, 19:09

Al weer die schapen al denk ik nu formaat olifant :?
schaap.jpg
Wel prettig dat het verhaal van de prinses nu wat duidelijker is.

Die non leest nog steeds niet lekker beetje hoogdravend.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

chantalvl
Pixie
Pixie

Bericht door chantalvl » 31 mei 2016, 12:29

Ik vond dat gevecht wat matjes, meer een beschrijving van wat er gebeurd maar geen spanning.

Plaats reactie