Stel je vraag aan Claudia Gray

Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt.
Plaats reactie
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Stel je vraag aan Claudia Gray

Bericht door Dave »

Hey, leuk nieuws:

Claudia Gray heeft aangegeven wel via de mail wat vragen te willen beantwoorden. Dit kunnen we dan in een mooi interviewtje op FantasyWereld verwerken. Hebben jullie naar aanleiding van het boek nog vragen aan Claudia? Dingetjes die je wil weten, over het verhaal, de personages. Of over haarzelf, haar schrijfgewoontes, wat dan ook ;)

Laten we zeggen dat ik eind deze week alles bij elkaar gooi en volgende week maandag de vragen stuur aan Claudia.
raaf
Magiër
Magiër

Re: Stel je vraag aan Claudia Gray

Bericht door raaf »

Dave schreef:Hey, leuk nieuws:

Claudia Gray heeft aangegeven wel via de mail wat vragen te willen beantwoorden. Dit kunnen we dan in een mooi interviewtje op FantasyWereld verwerken. Hebben jullie naar aanleiding van het boek nog vragen aan Claudia? Dingetjes die je wil weten, over het verhaal, de personages. Of over haarzelf, haar schrijfgewoontes, wat dan ook ;)

Laten we zeggen dat ik eind deze week alles bij elkaar gooi en volgende week maandag de vragen stuur aan Claudia.
Zoals ik al in mijn eindoordeel aangaf ben ik echt benieuwd naar de personages (vooral de Russische Margarite) die bezocht zijn geweest door M/P/T en hoe zij verder gaan door het leven. Komen deze personages nog terug in latere delen?
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

O leuk! Ik heb niet meegedaan aan de leesclub, maar ben stiekem toch wel benieuwd hoe ze in hemelsnaam op het idee is gekomen van al die verschillende dimensies. Was het niet moeilijk om ze uit elkaar te houden, en heeft ze alle verhalen in al die verschillende dimensies eerst apart bedacht en uitgeschreven voor ze het uiteindelijke verhaal schreef?
Boeklovers
Pixie
Pixie

Bericht door Boeklovers »

Ik denk dat iedereen na het lezen van het boek met de vraag zit of het niet supermoeilijk is om tussen verschillende dimensies te schrijven. Je moet toch goed bij de les blijven om je niet te vergissen in welke dimensie je op dat ogenblik aan het schrijven bent?
Plaats reactie