Personages in andere dimensies [nabespreking]

Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt.
Plaats reactie
Denisennn
Magiër
Magiër

Personages in andere dimensies [nabespreking]

Bericht door Denisennn »

Ik weet niet of iedereen er inmiddels al mee opgehouden is :lol: maar ik heb het afgelopen weken ontzettend druk gehad en het leek me interessant om dit onder de aandacht te brengen omdat er toch al een aantal keer wat over gezegd is.

Hoe zit het nou met de personages in de andere dimensies? Hoeveel krijgen de Marguerites, Pauls en Theo's mee wiens lichamen overgenomen worden door een andere Marguerite, Paul en Theo?

Volgens mij legt Paul het wel een beetje uit. Hij was niet helemaal bewust aanwezig, maar herinnerde zich wel een aantal dingen.

Volgens mij is het voor de mensen wiens lichaam overgenomen wordt dus een soort droom. Ze zien wel wat er gebeurd, maar kunnen niet ingrijpen. Ergens ook wel een beetje naar dus :mrgreen:

Als ze helemaal niets meekrijgen zou het ook wel een beetje lullig zijn voor de Russische Marguerite, die opeens zonder lover zit... :?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Personages in andere dimensies [nabespreking]

Bericht door Dave »

Ik las het meer als dat het een beetje zoals een droom is. Ze zijn niet actief aanwezig tijdens de gebeurtenissen en voelen zich niet per se weggedrukt in hun eigen lichaam denk ik. Eerder in een droomstand, waarvan ze voelen alsof iemand het overneemt, maar het niet actief ervaren en er tegen proberen te vechten.

Maar op het moment dat de persoon weer doorreist, is het denk ik wel een hele nare ervaring. Het wordt dan een beetje een nachtmerrie, want datgeen wat je droomde is ook echt gebeurd! En dat is meestal niet echt heel prettig, zoals inderdaad wat er gebeurt in de Russische dimensie..
Carina's boekenkast
Pixie
Pixie

Re: Personages in andere dimensies [nabespreking]

Bericht door Carina's boekenkast »

Volgens mij is het voor de personages van Marquerites anders dan voor de anderen omdat zij ook geen herrinneringen nodig heeft? En de rest wel? Ik vraag mij dat ook wel af, hoe het nu precies zit. Misschien komen we er in de volgende delen nog achter?
Plaats reactie