Ontwikkelingen H8 t/m H14

Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt.
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Re: Ontwikkelingen H8 t/m H14

Bericht door Lavinia »

Vergeten te zeggen hier. Alle fragmenten van de toespraak van Conley zijn werkelijk waar waardeloos. Het is alsof dit totaal niet doordacht is door de schrijfster, want heb het idee dat het niet getuigd van historisch inzicht (3e wereldoorlog gaat anders zijn dan de 2 ervoor... Ja duh! ) en dat ze gewoon geen tekst wist te verzinnen dus het allemaal maar nietszeggende woorden zijn geworden.
To the stars who listen and the dreams that are answered
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Lavinia schreef:1 bewaker op de belangrijke conferentie van Conley... Ja dat deed het hem helemaal niet.
Het hele Conley gedeelte hier was wat mij betreft ook een beetje een gek ding. Het lijkt er vooral in te zitten om hem alvast maar te introduceren, zodat hij later geen duveltje uit het doosje werd. Het kon niet anders dat hij met de hele situatie te maken had, maar dit werd dan nog niet uitgewerkt. Dat was inderdaad wel jammer!
Rey

Bericht door Rey »

Het verhaal leest lekker weg. Cliffhangers aan het eind van ieder hoofdstuk sporen aan tot verder lezen.

Ik ben nu in hoofdstuk 13 maar wilde toch even een VRAAG posten. Vanaf het moment dat de ketting breekt en de vuurvogel stuk gaat zijn er meerdere mensen die de hanger kunnen zien. Sterker nog professor Caine wordt zelfs verzocht om hem in elkaar te zetten. Terwijl M toch heel duidelijk op pagina 62 vertelt, dat haar moeder heeft uitgelegd dat de vuurvogel heel moeilijk te zien zal zijn voor een bewoner uit een andere dimensie. Dit omdat het toebehoort aan de wereld van M, P en T. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

Ik geloof omdat er specifiek de aandacht op wordt gevestigd. Het was nogal een gebeurtenis waar iedereen dan specifiek naar kijkt. Dan is de hanger zichtbaar. Als je er niet specifiek op geconcentreerd bent dan glijden je ogen er als het ware over zonder het echt te noteren.
To the stars who listen and the dreams that are answered
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik geloof dat dat het inderdaad was. Wordt je er niet op gewezen, dan zul je het op zich wel zien, maar komen er geen gedachten over bij je op ("mooie hanger", of "wat is dat?"). Maar krijg je het in je handen gedrukt, dan krijg je het wel mee. Vraag ik me af of je, als je hem eerst eens vastgehouden hebt, later wel blijft zien, of dat dan je hem onbewust weer uit je gedachten houdt.
Plaats reactie