Zouden jullie denk je de trip wagen, in de wetenschap dat de nieuwe dimensie misschien wel 10x erger is dan de wereld waarvandaan je vertrekt?
Moed houdenBibiTotoLover schreef:Ik heb een hele tijd niets meer gelezen. En dan bedoel ik niet alleen uit dit boek, maar geen enkel boek, pocket of dik magazine. Heb me tijd met andere dingen gevuld, maar ga het toch echt weer oppakken!
Ben nu eindelijk door hoofdstuk 8 heen en hoop toch echt dat ik het nu bij ga houden.
Ja ze brengt het wel op een manier dat je er zelf in gaat geloven. Betrapte me er zelf af en toe op dat je zit rond te kijken en dan denkt van hmmm.... ben jij wie je zegt dat je bent??Denisennn schreef:Haha, dat vond ik ook! Ik dacht echt van: oké, dat zou kunnen werkenThyrze schreef:Ik moest in het begin, toen veel lastige dingen over het dimensie-reizen werden uitgelegd, goed mijn hoofd erbij houden. Ik vond het bovendien super interessant om te lezen. En het klinkt logisch (al heb ik niet heel veel verstand van dit soort zaken).
Ja, zo zag ik het ook voor me. Je verspringt gewoon naar jouw versie op precies dezelfde tijd, maar de locatie is natuurlijk heel anders.[/quote]Dave schreef:Raaf, wat bedoel je precies met dat in het seizoen blijven? In mijn beleving ga je aar een andere dimensie in precies datzelfde punt in tijd. Dus is het dimensiereizen wel degelijk behoorlijk 'tijdsgebonden'.