Voor het lezen: Eerste indruk

Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt.
Carina's boekenkast
Pixie
Pixie

Re: Voor het lezen: Eerste indruk

Bericht door Carina's boekenkast »

Yessss!! Hij is binnen! Woehoe neem morgen even uitgebreid de tijd om hier te reageren.. Nu nog even lezen haha
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Jeeeej! :D
Carina's boekenkast
Pixie
Pixie

Bericht door Carina's boekenkast »

Eindelijk kan ik dan ook mee gaan doen :mrgreen:

De cover is echt super vet. Ik had hem al niet engels gezien (ook deel 2).. Oh en die zijn hardcover ook nog eens pure liefde! Ik vind leuk dat ze duizendstukjes van jou wat hoger hebben gelegd, omdat het tochaltijd wat extra's geeft. Daarnaast ben ik het eens dat de kaft wel wat steviger had gemogen. Ook hier blijft hij niet mooi plat liggen, maar dat doen heel weinig paperbacks helaas (mag in 2016 geen boeken kopen, maar denk dat ik in 2017 alsnog de engelse hardcovers ga kopen :mrgreen: )

De achterkant beloofd heel veel goeds en heb gisteren dan ook al snel twee hoofdstukken gelezen! :mrgreen:

Nu ben ik snel verder lezen.. want uhh.. ja.. nieuwsgierig! :shock:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Goed om te horen Carina! IK ben erg benieuwd wat je ervan gaat vinden!

En ook leuk Nakita! Ik ben benieuwd wat je vind van de verhouding spanning/romantiek :)
Boeklovers
Pixie
Pixie

Bericht door Boeklovers »

Ik loop grandioos achter met mijn aanvullingen omdat dit boek tijdens een zeer drukke periode in de bus viel.
Cover vind ik supermooi, prachtige kleuren, de upside-down tekening, de titel die in opdruk ligt. Heel speciaal.
Korte inhoud op de achterflap verkoopt het boek onmiddellijk en vraagt om gelezen te worden.
Mijn verwachtingen zijn dan ook hoog.
De auteur is voor mij onbekend, maar ik verwacht dat na het lezen van dit boek daar snel verandering in komt.
Rey

Re: Voor het lezen.

Bericht door Rey »

De Kaft vind ik schitterend. Kleurgebruik is mooi, tekening fasineert, de titel in tastbare letters, en de bijna fluwele zachtheid van de kaft zelf: Top.

Het papier vind ik helaas veel minder van kwaliteit. Kleur te geel en veel te dun. Boek voelt slap. Daardoor krijgt het een pocket gevoel hetgeen ik zonde vind. Daarnaast ruikt het papier zuur, niet prettig.

De tekst op de achterkant maakt mij nieuwschirig. Ik ben benieuwd hoe in dit boek de parallelle werelden zullen worden verwerkt. De enige serie die ik hier eerder over heb gelezen is De Noorderlicht trilogie van Philip Pullman.
Plaats reactie