Inschrijven: Duizend stukjes van jou

Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Inschrijven: Duizend stukjes van jou

Bericht door Dave »

Mooi! Dat betekent dat ze binnen gaan druppelen neem ik aan. Ga ik vanavond alle voorbereidingen treffen qua topics en dergelijke :D
Thyrze
Pixie
Pixie

Bericht door Thyrze »

Ik heb vandaag ook het boek binnen gehad :)
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Ben nu aan het werk maar kreeg ook een appje dat er 'een boek' is! Yeah! :D
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

Ik heb hem ook binnen. Ik denk pakketpost.. maar heb hem niet horen/zien binnenkomen. Mogen we al gaan lezen? Doen we een 'voor het lezen'? Ik heb geen idee hoe dit verder hier wordt gedaan.. heb al wel een aantal opmerkingen voor in een 'voor het lezen' ;)
To the stars who listen and the dreams that are answered
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

Ik heb hem vandaag ook ontvangen (en ik woon in België) via pakketpost. Mijn dochter had al direct haar vingers erop gelegd :D
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Mooimooi!

Ik maak denk ik een aantal topics aan om het verhaal op te delen (ik zag 27 hoofdstukken, dus ik denk in vier delen: H1-7, H8-14, H15-21 en H22-27), zodat we samen de voortgang kunnen bespreken. Hierin kun je dan meepraten over wat je van de ontwikkelingen in het verhaal vind tot dan toe.

Wat iedereen daarnaast helemaal zelf mag doen is aparte hoofdstukken maken over wat specifiekere onderwerpen waar je iets over wil zeggen en bespreken (thema, schrijfstijl, bepaalde personages oid). Ik denk dat het leuker is als men vrij is hier zelf mee te spelen.

Geef wel altijd aan waar je bent als je dingen bespreekt, zodat mensen kunnen besluiten nog even niet mee te lezen als ze daar nog niet zijn!
Carina's boekenkast
Pixie
Pixie

Bericht door Carina's boekenkast »

OH GOD Ik ben zoo noooobb.. ik maar wachten.. staan de nieuwste reacties achter aan :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :shock:
Plaats reactie