DC Cinematic Universe

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: DC Cinematic Universe

Bericht door Dave » 17 jul 2017, 22:45

Ik heb Wonder Woman gezien en gemixte gevoelens! Er was ontzettend veel tofs te zien in de film (vette actie, prachtige shots en hele leuke interactie tussen Gadot en Pine. Leuke humor ook.. Ik vond het verhaal alleen veel te makkelijk en snel gaan. Ze reizen van hot naar her, komen overal precies waar ze willen en hebben van begin tot eind eigenlijk nooit echt weerstand. Alles lukt gewoon zo snel..

Maar ik vond het alsnog erg tof en ga ook zeker naar Justice Leaugue om te zien hoe ze de personages bij elkaar brengen :)

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 26 jul 2017, 19:36

Wonder woman gezien in 3d ik heb me wel vermaakt maar mijn verwachtingen waren toch iets anders.
Ik had ook verwacht een aansluiting op Batman vs Superman te zien.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 16 okt 2017, 23:41

Ik heb Wonder Woman van de week nogmaals gekeken, dit keer op blu-ray. Ik moet bekennen dat de film me de tweede keer nog een beetje meer is tegengevallen dan de eerste keer. De leuke momenten in de film zijn de tweede keer lang zo leuk niet meer, waardoor de vele negatieve aspecten uit de film des te meer opvallen (verschrikkelijk cartooneske badguys, weinig weerstand, inconsistent naïeve Wonder Woman). Ik heb de Extended Cut van Batman v Superman even daarvoor weer gekeken. Deze blijft wel erg mooi. Ik ben echter totaal niet benieuwd naar Justice League. Ik zie niet in hoe die film gaat slagen. Ik ga 'm uiteraard zeker wel kijken.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 05 dec 2017, 21:05

Benieuwd of je hem ondertussen hebt gekeken Tim (en anderen). De recensies zijn niet mals...

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 25 mei 2018, 20:08

Justice League was heel apart om te zien... vooral als je de TV series gewend bent. Ikzelf ben meer een DC dan Marvel fan, dus ik kijk sowieso alle films en series van DC.

De film had leuke stukken, maar het was allemaal een beetje te cartoonachtig vond ik. Dont het me wrong, de film zelf was zeer vermakelijk, maar DC zou het eigenlijk bij series moeten houden. Marvel en DC zijn hierin tegenovergesteld. De series van DC zijn veel beter dan die van Marvel en de films van Marvel zijn veel beter dan die van DC.

De eerstvolgende films in de DC universe zijn die van Aquaman (21 december) en Shazam (5 April 2019, gespeeld door Zachary Levi bekend van Chuck)
Daarna volgen nog wat 2e films uit hun franchise en krijgt zelfs Cyborg ook nog zijn eigen film. Het idee is leuk, ik hoop dat ze de films net zo interessant krijgen als die van Marvel.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 07 jul 2018, 22:51

Ik moet justice league nog steeds kijken is er nog niet van gekomen maar ik wil hem wel erg graag zien.

Plaats reactie