DC Cinematic Universe

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: DC Cinematic Universe

Bericht door Dave » 25 jun 2017, 22:26

Iemand al naar de Wonder Woman film geweest? Hij schijnt heel erg goed te zijn! Ik ben helaas nog niet in de gelegenheid geweest, maar wil hem erg graag zien :D

PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 » 26 jun 2017, 09:16

Ik zou hem ook wel graag zien, maar ik vrees dat ik op de dvd ga moeten wachten, want naar de bioscoop gaan zal er de komende weken niet in zitten vrees ik. :?
Vorige week heb ik nog eens naar Batman vs Superman gekeken. Ik was er het meeste van vergeten en ik vind hem echt wel goed!
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 27 jun 2017, 12:06

Ik ben al geweest. Ik ben groot fan van het genre, dus ik kijk ze allemaal!! :)

Ik vond het absoluut een vermakelijke film. Het deed me vaak denken aan een mix tussen Captain America: The First Avenger en de eerste Thor film. Qua setting en het wereldvreemde titelpersonage. Verder was ik verbaasd over de uiterst positieve reacties op de film, vooral als je kijkt naar de negatieve reacties op Man of Steel en Batman v Superman. Deze twee films vond ik zelf namelijk beter en meer een eigen/unieke stijl hebben (vooral de director's cut van Batman v Superman is erg goed!!), waar Wonder Woman toch meer een ietwat geijkte superhelden film is geworden. Maar goed. Ik ben die filmcritici al een tijdje beu, dus ik zal maar proberen me niet meer teveel van die lui aan te trekken.

Conclusie: ga de film zeker zien!! Erg leuke film!! :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 29 jun 2017, 23:56

Ik ben inderdaad ook redelijk klaar met wat recensenten zeggen. Lekker actie en mooie visuals bieden mij genoeg entertainment om een film te kunnen waarderen, dus 'slechte' films lijk ik al snel te pruimen, terwijl goede films me soms juist tegenvallen.

Hopelijk ga ik volgende week naar WW.

Ik hoorde dat men vanaf 2018 maar liefst 4 DC films per jaar wil laten uitbrengen... Ben erg benieuwd, ik denk dat dat een beetje overkill is, met Mrvel en Fox (X-Men) erbij...

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 30 jun 2017, 23:51

DC moet het gewoon eens rustig aan doen. Het lijkt wel of ze een inhaalslag aan het maken zijn om op gelijke voet met Marvel en Fox te komen. Nergens voor nodig! Neem gewoon de tijd voor die films!

Eerstvolgende Justice League en volgend jaar Aquaman. Verder hadden ze toch nog niet echt iets concreets? The Flash wil niet echt vlotten. Over Cyborg nog niks gehoord.
Aan het lezen:
Gelezen:

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 05 jul 2017, 11:57

Ja, die zijdelingse projectjes schijnen wel door te gaan, ondanks de negatieve ontvangst van Suicide Squad.

Dus films als Gotham City Sirens met Harley Quinn, Deathshot, Shazam of Black Adam (Dwayne Johnson is al gestrikt) en schijnbaar ook Nightwing en Green Lantern Corps.. En Dark Justice League. Maar je hebt gelijk, dit zijn allemaal films waar echt nog niks over bekend is en bij DC worden de plannen nogal eens aangepast..

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 05 jul 2017, 13:41

Ik heb wel gelezen dat Joss Whedon aan de slag gaat met Batgirl. Dat klinkt wel interessant. En hij maakt Justice League af, aangezien Zack Snyder er wegens privé redenen even tussenuit is gestapt. Wel bijzonder, aangezien Whedon na Avengers 2 gestopt is bij Marvel, omdat hij tegen een burn-out aanzat en zich wilde gaan richten op kleinschalige projecten. Deze overstap naar DC zou ik niet kleinschalig willen noemen. :)

En Shazam/Black Adam staat inderdaad al heel lang op de agenda, alleen waar precies?! City Sirens ben ik ook wel geïnteresseerd in. En er kwam sowieso ook een vervolg op Suïcide Squad toch?
Aan het lezen:
Gelezen:

PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 » 06 jul 2017, 14:50

Gisteren zijn we naar Wonder Woman gaan kijken en dat was echt de moeite! Heel mooie film!! Mijn dochter van 14 was onmiddellijk grote fan! :D
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 11 jul 2017, 10:20

Het schijnt dat er een film gaat komen over:
Black Canary.

Terwijl DC een paar weken geleden de uiterst populaire Wonder Woman uitbracht. Laatsgenoemde was zo'n succesvolle film van Patty Jenkins dat deze de deur opende voor nieuwe heldinnen en het lijkt erop dat DC de volgende alweer heeft gevonden: Black Canary. Ook ziet het er naar uit dat ze al een actrice op het oog hebben voor deze rol.

Niemand minder dan Katheryn Winnick, voornamelijk bekend als Lagertha in de populaire serie Vikings, zei recentelijk op Instagram dat ze bezig was met een ''uiterst geheim project'' dat zal worden onthuld tijdens de San Diego Comic Con van dit jaar. Veel informatie is dat natuurlijk nog niet, maar Winnick heeft al een hele tijd terug laten weten graag Black Canary te willen spelen. Twee maanden geleden postte ze ook nog eens fan-made art van haar als dat personage, wat lijkt te duiden op iets dat binnenkort wel eens werkelijkheid zou kunnen worden.

Wat informatie over wie Black Canary precies is: ze maakte haar debuut zestig jaar geleden in de Flash comics, waarin ze begon als bij-personage. Uiteindelijk bleek ze zo populair te zijn dat ze haar eigen verhalen kreeg waarin ze zich op een bepaald moment ook aansluit bij de Justice League en een relatie krijgt met Green Arrow (in de serie Green Arrow wordt haar personage gespeeld door Laurel Lance). De originele Black Canary heeft geen superkrachten, maar is wel een bekwaam vechter en bedreven in verschillende vechtsporten. De huidige Black Canary heeft een 'update' gekregen en kan een ultrasonisch geluid produceren, sterk genoeg om voorwerpen te laten exploderen en haar vijanden uit te schakelen.

Tot nu toe kunnen we er alleen maar over speculeren, maar over twee weken tijd komen we er dus achter wat dit 'geheime project' exact inhoudt, namelijk tijdens de San Diego Comic Con.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 12 jul 2017, 13:10

De San Diego Comin Con!! Kan niet wachten wat ze daar allemaal bekent gaan maken en vrij gaan geven (qua trailers). :)
Aan het lezen:
Gelezen:

Plaats reactie