Netflix

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Netflix

Bericht door Dave » 28 jun 2015, 22:31

W00t W00t! Ik heb ook Netflix :)

Ik heb samen met mijn vriendin nu Orange is the new black aan het kijken en heb zelf bijna het eerste seizoen van Daredevil gekeken. Allebei echt hele goede series.. Qua films is het op zich allemaal niet heel spannend (veel van de goede films heb ik op DVD), maar qua series en documentaires kan ik echt nog een tijdje vooruit!

Arrow, Heroes, Sense8, Breaking Bad (nooit helemaal afgekeken), Dexter seizoen 8, Fringe...

We zijn nu bijna klaar met oitnb, daarna gaan we verder met Sense8. Wanneer kwamen die andere Marvel Netflix originals ook alweer? Als ze net zo goed zijn als Daredevil kan ik niet wachten :) BLij dat die ook een tweede seizoen krijgt.

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 29 jun 2015, 00:30

Jessica Jones is de volgende, als het goed is dit jaar.
Luke Cage en die ander (Iron Fist? Weet het niet meer:p) in 2016

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 29 jun 2015, 09:55

Welkom bij de club Dave!!! :)

Ik ben begonnen aan seizoen 3 van OitNB, maar heb tussendoor Boardwalk Empire opgepakt bij concurrent HBO. Anders is het ook weer zo zonde van dat abonnement. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn » 06 jul 2015, 19:50

Ik vind Modern Family ZO LEUK :lol:

Blijkbaar is dat ook al jaren op RTL 5 te zien, wist ik veel. Ik kijk het gewoon lekker nu.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 10 jul 2015, 09:45

Ik heb Derek seizoen 1 deze week gekeken. Erg leuke, sterke, grappige, aandoenlijke en soms ontroerende mockumentary van en met Ricky Gervais (The Office UK). Ik vond The Office UK niet veel aan (heb een aflevering of 2 geprobeerd), dus ik verwachtte helemaal niets van Derek, maar ik ben zeer aangenaam verrast!
Aan het lezen:
Gelezen:

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 14 jul 2015, 21:37

Derek heb ik nu ook helemaal gezien, ik ben erg gecharmeerd van deze Ricky Gervais. De humor zit vaak in kleine dingen en zijn personages hebben ook echt een boodschap te vertellen. En ik ben fan van Karl Pilkington, de man die in het eerste seizoen de klusjesman speelde. Hij was in het begin van Ricky's carriere de producer van zijn radioshow. Die zijn nu allemaal online als podcasts te downloaden en ik heb ze allemaal geluisterd. Samen met Stephen Merchant (met wie Gervais The Office deed) hebben ze dan samen de meest absurde gesprekken, echt grappig.

Heb je trouwens ook Life's too short met Warwick Davis gezien, ook van Gervais en Merchant?

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 15 jul 2015, 12:24

Nee, Life's too short ken ik nog niet. Ook Extra's van Gervais schijnt goed te zijn, maar heb ik ook nog niet gezien. Eerst Derek maar eens afkijken en The Office een herkansing geven. Ik ben ondertussen begonnen met seizoen 2 van Derek. :)
Aan het lezen:
Gelezen:

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 15 jul 2015, 18:29

Denisennn schreef:Ik vind Modern Family ZO LEUK :lol:

Blijkbaar is dat ook al jaren op RTL 5 te zien, wist ik veel. Ik kijk het gewoon lekker nu.
Pas seizoen 1 gekocht bij het Kruidvat vond het ook een leuke serie dus kon hem niet laten liggen.

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 16 jul 2015, 04:46

angela schreef:
Denisennn schreef:Ik vind Modern Family ZO LEUK :lol:

Pas seizoen 1 gekocht bij het Kruidvat vond het ook een leuke serie dus kon hem niet laten liggen.

Ik zat ook in de verleiding of ik hem moest kopen, heb het uit eindelijk niet gedaan... Ik heb het 'autistische' tikje dat, wanneer ik een deel van een serie heb, ik de hele serie moet hebben op dvd.

Daarom heb ik van de week ook alle andere 8 seizoenen (9 in totaal dus) van Criminal Minds en seizoen 4,5 en 6 van Castle gekocht,,,
Gelukkig staan die niet op netflix, anders was het echt geldverspilling geweest

(Ookal staat de helft van de series die op netflix staat gewoon in mijn kast)

Wat ik wel jammer vind is dat er in verhouding erg weinig comedy series online staan op netflix. Ik heb soms zin om even vluchtig een aflvering te kijken, wanneer ik Ff de tijd moet doden, of voordat ik naar het werk moet, 40 minuten is dan net te lang, terwijl 29 minuten precies uitkomt over het algemeen.
Er worden elk jaar 20 nieuwe comedys geproduceerd, je zou foch denken dat een paar ervan aankopen niet al te lastig moet zijn,,, haha

Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn » 16 jul 2015, 11:07

Jaa dat is inderdaad jammer! En wat er op staat heb ik nu al wel gezien... tijd voor vernieuwing. En FRIENDS verdorie :P

Plaats reactie