Netflix

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Netflix

Bericht door TimdeKW » 16 jul 2015, 17:08

Ik wil ook altijd een sitcom bij de hand hebben voor die verloren halve uurtjes. :)

Ik ben het dus helemaal met je eens. Meer!!
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 16 jul 2015, 20:50

Denisennn schreef:Jaa dat is inderdaad jammer! En wat er op staat heb ik nu al wel gezien... tijd voor vernieuwing. En FRIENDS verdorie :P
Ja, dat is wel een nadeel, omdat het zulke korte afleveringen zijn, ben je er wel sneller door heen haha.

Ze hadden het erover dat Friends in de zomer online moest komen...

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 21 jul 2015, 16:25

Netflix heeft DREDD online gezet, dus die ben ik nu aan het kijken 's avonds. De eerste helft gisteren gezien, soms een beetje (te) grafisch, maar wel mooi gemaakt!

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 21 jul 2015, 16:46

Heerlijke film! Een van de weinige films die ik in de bios in 3D heb gezien, waarvan ik de 3D effecten van toegevoegde waarde vond. Prachtig die slo-mo scenes in 3D!!

De film heeft wel de pech heel veel op The Raid te lijken welke iets eerder uitkwam, maar ik heb me met beide films kunnen vermaken. :)

Helaas geen vervolg...
Aan het lezen:
Gelezen:

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 30 jul 2015, 20:05

Daredevil was voor mij de verrassing van dit jaar. Wat een goeie serie zeg :D. Ik had in eerste instantie weinig interesse in de serie (mede door de slechte film), maar mensen om me heen bleven maar zeggen dat hij zo goed was, dus we hebben hem toch een kans gegeven. Gelukkig maar.

Je moet wel tegen het hyperviolence kunnen, maar wat een ijzersterke productie, de choreografie van de vechtscenes valt me vooral op, maar ook het schrijfwerk is absoluut niet slecht. Ik had eigenlijk verwacht dat Daredevil een beetje de Arrow van Marvel zou worden (beetje goofy, self aware, misschien een beetje corny), maar het zit echt wel ietsje beter in elkaar (hoewel ik Arrow ook wel kan waarderen)

Ze zijn redelijk trouw gebleven aan de comic, en er in geslaagd om een erg goeie cast neer te zetten. Kingpin is eigenlijk best een interessante en complexe villain als hij goed wordt uitgevoerd, en beter dan Vincent D'Onofrio hadden ze niet kunnen casten :D.
Ik moest een klein beetje wennen aan de acteur die Matthew speelde (die dude uit Stardust :D), maar na een paar episodes had ik hem wel geaccepteerd. Ik kon zelfs Foggy en zijn acteur wel waarderen, een character dat in de film echt het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.

Helaas vind ik hem er veel cooler uit zien in z'n season1 outfit dan in z'n officiele kloffie.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 31 jul 2015, 09:22

Fijn om te lezen dat de serie je net zo goed bevallen is als mij. :)
Ik ben het wel met je eens wat betreft zijn uiteindelijke kostuum, wellicht is het een kwestie van wennen.

Ik kon Matthew uit Boardwalk Empire en sloeg er in eerste instantie niet op aan dat hij ook in Stardust had gespeeld (daar kwam ik later pas achter). Omdat ik dus bekend was met zijn serieuze rol in Boardwalk Empire had ik helemaal geen moeite met het aan hem moeten wennen. Ik had dat wel een beetje met Foggy, maar die kon ik al vrij snel appreciëren. D'Onofrio ziet er uiterlijk precies goed uit voor de Kingpin! Perfecte casting inderdaad.
Netflix/Marvel hebben bekend gemaakt om om de zes maanden een nieuwe serie uit te gaan brengen. De eerstvolgende wordt Jessica Jones. Ik ken dat personage totaal niet, maar ik ben uiteraard benieuwd!
Aan het lezen:
Gelezen:

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 14 sep 2015, 13:55

20 november komt Jessica Jones op netflix, de tweede samenwerking tussen Marvel en Netflix, de slechterik zal gespeeld worden door David Tennant, ben benieuwd :)

Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn » 14 sep 2015, 19:51

POKEMON!!!!!!!! De eerste twee seizoenen staan dr op en dat is echt supervet! :D (vind ik)

En 27 september (geloof ik) seizoen 4 van Once Upon a Time :) en hopelijk ook binnenkort seizoen 5 van Downton Abbey.

Nog steeds blij met mijn abonnement :) moet ook eens van die netflix originals gaan kijken, want daar hoor ik hier ook wel eens goede verhalen over.

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 15 sep 2015, 10:52

Denisennn schreef:En 27 september (geloof ik) seizoen 4 van Once Upon a Time :) en hopelijk ook binnenkort seizoen 5 van Downton Abbey.
Heb je seizoen 5 van Downton nog niet gezien? :o Dan ben ik voor het eerst verder dan jij! Ik ben halverwege! Voor het eerst dat de bieb voorloopt op Netflix xD

Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn » 15 sep 2015, 12:02

Hahaha wow :p

Nee ik heb het inderdaad nog niet gezien :(

Plaats reactie