Game of Thrones (TV serie)

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Game of Thrones (TV serie)

Bericht door Dave » 03 jun 2013, 11:07

Gisteren schijnt (gezien bepaalde reacties op fora en twitter) de episode te zijn geweest waar de boeklezers al heel lang op zaten te wachten.. Geschokte reacties alom, super om te lezen :D Ik kan niet wachten tot ik er zelf naar zal kijken!

Het zal een beetje zo zijn, ik als boeklezer die weet wat er komen gaat en de mensen die niet weten wat er gaat gebeuren om me heen:

Afbeelding

Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne » 03 jun 2013, 11:42

hahahahaha, echt goed uitgebeeld Dave. :D

whitecat
Goblin
Goblin

Bericht door whitecat » 03 jun 2013, 11:46

Inderdaad zeer treffend uitgebeeld! Ik kan niet wachten totdat ik de aflevering kan zien. :D

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 03 jun 2013, 11:48

Ik ben bij aflevering 7 van seizoen 2. Ik geniet nog steeds enorm van de serie. Het verhaal is wel wat aan complexe kant en sommige gebeurtenissen voltrekken zich wel erg snel, maar dat is ook wel logisch gezien de dikte van het bronmateriaal. :)

Ik zou na seizoen 2 heel graag verder willen met seizoen 3, maar bij € 32,99 (voor seizoen 2) heb ik al een grens overschreden, € 39,99 voor seizoen 3 vind ik dan ook echt teveel!! Ik ga eerst maar wat andere (goedkopere) series verder kijken.
EDIT: Ik lees net dat seizoen 3 ergens begin 2014 pas wordt verwacht... Ik zal hoe dan ook nog heel even moeten wachten... :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter » 04 jun 2013, 12:40

Dave schreef:Gisteren schijnt (gezien bepaalde reacties op fora en twitter) de episode te zijn geweest waar de boeklezers al heel lang op zaten te wachten.. Geschokte reacties alom, super om te lezen :D Ik kan niet wachten tot ik er zelf naar zal kijken!

Het zal een beetje zo zijn, ik als boeklezer die weet wat er komen gaat en de mensen die niet weten wat er gaat gebeuren om me heen:

Afbeelding
Hij was inderdaad echt heel vet! Ik moet me nu echt even inhouden om niet te gaan spoileren. :D

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 04 jun 2013, 13:15

Je houdt je in hè!!! :x

;) :D
Aan het lezen:
Gelezen:

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 06 jun 2013, 03:33

ik heb me kapot gelachen om de reacties. Wist je dat er een petitie is voor een boycot tegen HBO/GRRM? :P Ik denk dat het gestart is door een internet troll, maar er zijn altijd genoeg mensen die ja knikken.

Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter » 06 jun 2013, 07:56

Muninn schreef:ik heb me kapot gelachen om de reacties. Wist je dat er een petitie is voor een boycot tegen HBO/GRRM? :P Ik denk dat het gestart is door een internet troll, maar er zijn altijd genoeg mensen die ja knikken.
Het is wel weer duidelijk: De mainstream kan het niet aan. Ze willen een happy ending.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 06 jun 2013, 10:19

Ik vind het juist verhelderend om eens een keer een serie te zien waarin je geen idee hebt wat er zal gebeuren, omdat de hoofdrolspelers net zo makkelijk worden afgemaakt als mensen in een bijrol. Bij de meeste films of series worden er meestal opeens compleet nieuwe gezichten met nauwelijks meer dan een naam geïntroduceerd en deze mensen overleven het vaak nog geen 10 minuten. Dit wordt ondertussen zeer voorspelbaar (van de week nog twee keer bij het kijken naar Fringe).

Ik ben wel zéér nieuwsgierig door jullie commentaar. Ik kan een aantal scenario's bedenken die de mainstream schokkend zou kunnen vinden en ik dus ook. :)
In tegenstelling tot de mainstream kan ik dit soort gebeurtenissen echter enorm waarderen, maar ik ben het wel vaker niet eens met de mainstream (erg vaak zelfs!).

Ik wacht gewoon nog even geduldig af tot ik de DVD in mijn bezit heb.
Aan het lezen:
Gelezen:

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 13 jun 2013, 13:29

Trouwens, in reactie op de download discussie: http://www.nu.nl/tech/3499745/filmdiens ... rland.html

Well whaddayaknow. I'll be eating my hat now :D (and my hat isn't actually a small monkey). To bad I live in GERMANY.. damn it.

Ok I'm done :P.

Plaats reactie