Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Bericht door angela »

Eindelijk tijd gemaakt om de laatste Star wars film te kijken.
Wel leuk maar bekende verhaallijn, het gedeelte van Han had ik niet verwacht. :o
En wat ik ook wel een beetje jammer vind is dat de zoon van Han meer op de zoon van Gene Simmons lijkt dan op Han :?
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Gisteren waren de turtels op tv ik had de film nog niet gezien en nu heb ik hem ook niet helemaal gezien want ik vond er niet zo heel veel aan.
Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser »

angela schreef:Gisteren waren de turtels op tv ik had de film nog niet gezien en nu heb ik hem ook niet helemaal gezien want ik vond er niet zo heel veel aan.
Welke was het? Er zijn er de laatste jaren wel meerdere gemaakt. Ik vond TMNT (2007) en Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) best wel OK. Nu wachten op Out of the Shadows.
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Ik had van het weekend een avondje Netflix tot mijn beschikking en heb toen de eerste twee afleveringen van The Mortal Instruments en de eerste aflevering van Stranger Things gekeken. Die laatste vond ik best interessant, en ik ben zeker van plan de rest van het seizoen ook (ooit) te gaan kijken, maar The Mortal Instruments vond ik flink tegenvallen... Het ziet er echt uit als een goedkope remake van de film. Het verhaal zelf blijft natuurlijk leuk, maar wat betreft acteurs en special effects en alles vind ik de film toch tien keer beter! Ik hoop echt dat ze zoiets niet ook gaan doen met het laatste deel van Divergent...
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Salmaneser schreef:
angela schreef:Gisteren waren de turtels op tv ik had de film nog niet gezien en nu heb ik hem ook niet helemaal gezien want ik vond er niet zo heel veel aan.
Welke was het? Er zijn er de laatste jaren wel meerdere gemaakt. Ik vond TMNT (2007) en Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) best wel OK. Nu wachten op Out of the Shadows.
Teenage Mutant Ninja Turtles 2014
Salmaneser
Goblin
Goblin

Nieuwe fantasyfilm in de maak!

The Warded Man
Salmaneser
Goblin
Goblin

Ik heb vorige week 2 films gezien:

Captain America: Civil War

Was in allesbehalve naam eigenlijk een Avengers film. Het was leuk om ze eens tegenover elkaar te zien staan. De aanwezigheid van Black Panther vond ik zeker een meerwaarde, de toevoeging van Spiderman kon wat minder bekoren. Zeker een goeie film, ondanks het feit dat het eerder als een lange intro voor Infinity War aanvoelde.

X-Men: Apocalypse

James McAvoy en Michael Fassbender zijn nog steeds schitterend als Charles Xavier en Magneto. Het was ook leuk om personages als Jean, Storm en Cyclops in een jongere versie te zien. Ik had wel een een re-watch van de eerdere films kunnen gebruiken, de verschillende tijdlijnen beginnen wat verwarrend te worden. Zo wist ik vb totaal niet meer wie Moira MacTaggert nu weer was.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Mockingjay deel 2
Ik vond dat het boek in dit deel het slechts tot zijn recht kwam.
Salmaneser
Goblin
Goblin

Deze keer geen boek, maar een stripreeks die verfilmd wordt: Thorgal!
Plaats reactie