Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Salmaneser
Goblin
Goblin

Re: Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Bericht door Salmaneser » 08 jun 2016, 09:44

Intussen heb ik het eerste seizoen van Dark Matter volledig gezien, ik kan het zeker aanraden.
Nu is het wachten op seizoen 2, want er zijn nog veel zaken onopgelost, en seizoen 1 eindigde met een serieuze cliffhanger :o

Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras » 11 jun 2016, 08:19

Vrij veel films gezien laatste tijd. Paar opvallende nieuwe x-men, captain america civil war en gister Warcraft. Vond ze alle niet geweldig maar kijken lekker weg met goede actie. Had meer van Warcraft verwacht.... Of misschien had ik gehoopt op meer...

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 21 jun 2016, 11:58

Ik vond Warcraft zeer vermakelijk! Niet perfect, maar zeker wel goed genoeg om te hopen op een franchise! Ik ga nu voor de tweede keer. :)

Ik ben vooral benieuwd naar de director's cut. Die moet 40 minuten langer duren. Ik geloof wel dat dat de film goed zal doen. Vreemd dat die versie niet gewoon in de bios is verschenen.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 21 jun 2016, 15:15

Ja denk ook wel dat dat de film goed zou doen.. hij was flink gehaast namelijk! Weet niet of je mijn recensie had gelezen, maar vond hem heel erg aandoen alsof je van de ene naar de andere game-missie vervalt. Korte scene bij de koning, korte in de bos, dan naar de mage om informatie te halen. Als ze dat wat vloeiender kunnen maken met idd die extra 40 min. dan zou het begin van de film er heel veel op vooruit gaan.
To the stars who listen and the dreams that are answered

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 27 jun 2016, 11:30

Ik ben gister naar Independence Day: Resurgence geweest. Best een coole film! Heel herkenbaar met veel oude personages, maar toch ook echt een nieuw verhaal en veel nieuwe gezichten. Erg leuk gedaan! En ik denk dat we nog wel een vervolg kunnen verwachten...

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 27 jun 2016, 22:31

Ik ben vandaag naar de nieuwe Independence Day geweest. :)
Ik heb het eerste deel al best vaak gezien. Was een van mijn jeugdsentiment films. Ik heb 'm vorige week voor het eerst sinds jaren weer eens opgezet, maar ik vond 'm een stuk minder indrukwekkend dan vroeger. Hetzelfde geldt voor het vervolg. Ik vond het allemaal niet zo boeiend. Been there, done that. Maar dan allemaal grootser dan in het origineel. Het was op zich wel vermakelijk, maar niet meer dan dat. Ik ben wel benieuwd naar een eventueel vervolg. De opzet klinkt interessant.
Aan het lezen:
Gelezen:

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 28 jun 2016, 11:26

Vond je de eerste film niet leuk meer? :o Ik had hem ook nog even opgezet voor ik naar Resurgence ging, maar ik blijf het een geniale film vinden. Echt zo'n klassieker die nooit gaat vervelen! En ik denk dat deel 2 ook wel eens zo'n klassieker zou kunnen worden...

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 28 jun 2016, 12:00

Marije je spoilt mijn hele recensie! ;)
To the stars who listen and the dreams that are answered

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 28 jun 2016, 15:34

Ik vind het best grappig om steeds weer te lezen hoezeer ik niet op een lijn zit met sommigen hier. Waar ik films als Independence Day: Resurgence, X-men: Apocalyps en Alice Through The Looking Glass (om een paar recentere films op te noemen) juist allemaal wat vond tegenvallen, worden die door enkelen hier juist als erg goed bestempeld. En films als Warcraft of Captain America: Civil War, die ik weer erg goed vind worden hier weer als minder goed bevonden. :D
We zijn het gelukkig ook weleens met elkaar eens, maar dit viel me door de laatste recensies opeens op.

Ik vind de eerste Independence Day overigens nog steeds wel vermakelijk, maar het viel me op dat er eigenlijk best veel aan mankeert. Het deed me gewoon minder dan vroeger. En het vervolg deed me sowieso al niet zoveel, dus die zal ik nooit zo goed gaan vinden als deel 1.
Aan het lezen:
Gelezen:

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 28 jun 2016, 20:28

Warcraft heb ik nog niet gezien, maar mij is verteld dat als je nooit het spel hebt gespeeld en nauwelijks bekend bent met die wereld, je het meest van de film zult genieten. Als het goed is staat mij dus nog iets heel moois te wachten :mrgreen:

Plaats reactie