Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Marije
Griffioen
Griffioen

Re: Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Bericht door Marije » 11 apr 2016, 10:51

angela schreef:Lijkt me een mooi gemaakte film.
Ik vond deel 1 ook mooi gemaakt.
Dat was hij ook zeker! Hij zat weer erg mooi in elkaar, met veel mooie beelden, al moet ik zeggen dat het door het 3D-effect soms nog wel een beetje wazig werd, maar dat kan ook aan mijn bioscoop liggen :P

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 apr 2016, 11:28

Oh wauw, ik had juist echt verwacht dat het een prequel was. De trailer lijkt ook wel echt een prequel.. ik ga hem binnenkort vast wel zien, dus ben benieuwd!
To the stars who listen and the dreams that are answered

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 11 apr 2016, 16:39

Ja, ik las ook ergens dat het zich af zou spelen voor Snow White was geboren, maar dat leek me sowieso al een raar verhaal, aangezien Snow in het eerste deel eindigt met de Huntsman... Dan zou daar wel een heel groot leeftijdsverschil tussen zitten :P Een deel van het verhaal speelt zich inderdaad af voor de eerste film, maar daarna schakel je over naar erná.

Maar wat ik me dus wel afvroeg: ging de Huntsman aan het eind van het eerste deel weg bij Snow, of zo? Dat staat me niet zo helder meer voor de geest. In deze tweede film zijn de twee in elk geval niet bij elkaar...

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 apr 2016, 17:08

Ik weet niet meer precies hoe die relatie tussen Snow White en The Hunts Man zat.. of hij haar nou de kus gaf of iemand anders.

Wat ik wel nog weet was dat The Hunts Man in rouw was omdat zijn vrouw vermoord was door The Evil Queen of iets dergelijks. Ik dacht daarom dat het ook echt een prequel prequel was omdat er een geliefde te zien is in de trailers van The Hunts Man. Zij zou dan de vrouw zijn waar hij om in rouw was en die gestorven is door toedoen van The Evil Queen.
To the stars who listen and the dreams that are answered

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 11 apr 2016, 17:52

Lavinia schreef:Ik weet niet meer precies hoe die relatie tussen Snow White en The Hunts Man zat.. of hij haar nou de kus gaf of iemand anders.

Wat ik wel nog weet was dat The Hunts Man in rouw was omdat zijn vrouw vermoord was door The Evil Queen of iets dergelijks. Ik dacht daarom dat het ook echt een prequel prequel was omdat er een geliefde te zien is in de trailers van The Hunts Man. Zij zou dan de vrouw zijn waar hij om in rouw was en die gestorven is door toedoen van The Evil Queen.
Ja, daar ga ik niks over zeggen :P Volgens mij hebben Prince Charming en de Huntsman haar destijds allebei gekust, maar was het de kus van de Huntsman die haar wekte. Maar ik kan me vergissen...

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 13 apr 2016, 14:16

Ik kan me helemaal niet herinneren dat snow eindigde met de Huntsman?

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 13 apr 2016, 14:45

Nou ja, echt eindigen was het ook niet. Alleen was hij degene die haar wakker kuste, en toen gingen ze vechten enzo en eindigde de film xD Dus wat er daarna gebeurde, weet ik ook niet zo goed. Hij was vorige week nog op tv, dus toen had ik hem maar weer even gekeken om mijn geheugen op te frissen :P

Eydis
Hobbit
Hobbit

Bericht door Eydis » 13 apr 2016, 16:14

Ja, ik vond dat ook wel verwarrend! Verder vond ik het een visueel mooie film, maar verder heb ik er niet heel veel meer positiefs over te zeggen :P

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 13 apr 2016, 16:20

Haha, ach er zaten af en toe wel wat leuke grapjes in :P Die dwergen vind ik altijd wel geniaal xD

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 13 apr 2016, 19:21

Ik vond het ongeloofwaardig dat snow mooier was dan de koningin :shock:
Misschien bedoelde ze het karakter?

Plaats reactie