Welke (fantasy) film/-serie heb je het laatst gekeken?

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Re: Welke fantasyfilm/-serie heb je het laatst gekeken?

Bericht door Muninn » 08 aug 2014, 18:48

Hah, don't be sorry. Het spijt mij ook niet dat ik hem niet leuk vind ;). Variety (in opinion or what not) is the spice of life!

Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne » 11 aug 2014, 16:05

Onze televisie heeft het na 3 jaar en 7 maanden begeven. En geen verlengde verzekering afgesloten. :( Nu schijnt de economische levensduur van een televisie 8 tot 10 jaar te zijn en heb je daardoor recht op een coulancebod van de verkoper op de reparatiekosten. MediaMarkt, waar we deze televisie hebben gekocht, beweert echter dat een televisie een economische levensduur heeft van 5 jaar en daarop is dan ook hun coulancebod berekend. Kosten: 375 euro, terwijl je voor 50 euro meer een splinternieuwe televisie hebt. Mediamarkt heeft niet meer gerageerd op mijn vervolgmail. Op forums lees ik dat Mediamarkt een zeer slechte service heeft over dit soort zaken. BCC staat beter bekend, dus kijk ik maar of ik volgend maand daar een leuke aanbieding tegenkom. :?

Gelukkig heb ik een klein oud tvtje kunnen lenen. (bijna 15 jaar oud) Op het moment kijk ik dus geen fantasy en sf, die spaar ik op voor de nieuwe tv. Op het moment kijk ik dus een aantal oldies de 1 beter dan de ander, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. :mrgreen:

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 11 aug 2014, 16:23

Ik wist niet eens dat er zoiets als een coulancebod bestond. :)
Ik ben zo'n type die op zoek zou gaan naar een bon of factuur en als ik die niet zou kunnen vinden of als daar niet op zou staan dat ik nog garantie heb dan maar gewoon een nieuwe TV zou kopen.

Maar begrijp ik het goed dat MM dus bereid is € 375 te betalen? Of zijn dat de resterende kosten na reparatie?

Mij verveel je overigens niet perse met oldies hoor. En daarnaast is de titel van dit topic maar een richtlijn. Andere genres mogen ook besproken worden. :)

En met dat in het achterhoofd; ik heb afgelopen weekend de volgende films gekeken:
2 Guns (2013) HBO OD: Geinig, maar niet bijzonder actiefilmpje. Het verhaal was nogal vaag (niet ingewikkeld vaag, maar ongeloofwaardig vaag) en de acteerprestaties niet erg memorabel. 6,5/10

This is 40 (2012) HBO OD: Een niet heel erg bijzondere komedie. Er zaten een paar leuke scenes is en het verhaal was soms wel herkenbaar. Ik heb me niet perse verveeld. 6,8/10

The World's End (2013) DVD: Deel drie van de Cornetto trilogie. Met voorgangers als Shaun of the Dead en Hot Fuzz wist ik wat ik kon verwachten en de film voldeed ook wel aan deze verwachtingen. Iets teveel dezelfde actiescènes/gevechten, maar de humor was weer leuk. Ik vond dit wel de minste van de drie. Het nieuwe was er wel een beetje af. 7/10

Pain & Gain (2013) DVD: Een gevalletje "love it or hate it" als ik de reacties op internet moet geloven. Ik vond dit eindelijk weer eens een leuke Michael Bay film. Niet teveel explosies en hersenloze actiescènes, maar een geinig verhaal, op een leuke luchtige manier gebracht door een prima cast. Er zaten absoluut een paar missers in de film, maar ik heb me prima vermaakt. 7/10
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne » 12 aug 2014, 22:04

De 375 euro is het restant wat ik moet betalen. Maar aangezien ik voor 50 euro meer eenzelfde soort televisie heb, koop ik maar een nieuwe, maar nooit meer bij Mediamarkt. Slechte service dus.
De oldies die ik de afgelopen week heb bekeken zijn:

-Coming home uit 1978 mooi verhaal over mannen die thuis kwamen uit de Vietnam oorlog en de trauma's die ze daardoor te verwerken hebben. (ik heb de film een 8 gegeven)

-The answer man o.b.a. Arlen Faber (2009). Goeie film over een man die een boek heeft geschreven waar
heel veel mensen hem iets over willen vragen. De man heeft daar geen zin in en leeft als een kluizenaar,
totdat hij een vrouw tegenkomt met een zoontje die hem uit zijn isolement haalt enz... (dikke 7)

-Heartbreakers (1984) 2 vrienden hebben problemen met een vaste relatie. (een 5)

-Setup (2011) Misdaad/gangster film. Niet mijn ding, krijgt een 5.

-Chains of gold (1991) Ongeloofwaardige film, maar omdat 1 van mijn favoriete acteurs erin zit een 6

-The trench (1999) Britse film over de laatste dagen van soldaten in een loopgraaf tijdens de 1e wo.
Krijgt een 5.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 16 aug 2014, 22:00

Noah
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van deze film moet denken.
Er zitten mooie stukken in maar hij had ook wel wat korter gemogen. ;)

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 19 aug 2014, 14:09

Ik heb Pain & Gain geprobeerd (onder het motto 'maybe it's easy watching'), maar ik heb hem uitgezet na.. I dunno 30 min ofzo. Ik voelde m'n hersenen krimpen terwijl ik de film keek XD. Snel maar weer uitgezet.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 25 aug 2014, 17:42

The legend of hercules.
Ik heb me wel vermaakt met deze film.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 01 sep 2014, 10:41

Is dat die met The Rock?

Vanavond komt The Avengers op tv, ik denk dat ik die ga proberen te kijken :)

BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover » 02 sep 2014, 00:06

Under the Dome.
Books read in 2020: 10
Books bought in 2020: 4
Donald Duck pockets collected in 2020:
Manga collected in 2020: 10

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 02 sep 2014, 09:37

hercules.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie