the crimes of grindelwald

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

the crimes of grindelwald

Bericht door angela » 09 dec 2018, 21:43

De film is het vervolg op Fantastic Beasts and Where to Find Them.
Gellert Grindelwald, die door MACUSA werd gearresteerd, is ontsnapt en begonnen met het rekruteren van volgelingen om zijn doel te bereiken: dat tovenaars heersen over de wereld en zich niet meer moeten verstoppen voor Dreuzels. Albus Perkamentus ziet zichzelf genoodzaakt om in te grijpen, maar hiervoor heeft hij hulp nodig van zijn voormalige student en de persoon die Grindelwald eerder wist te stoppen: Newt Scamander.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: the crimes of grindelwald

Bericht door angela » 09 dec 2018, 21:49

Vandaag naar de film geweest om deze te zien in 3d
Ik moet zeggen een beetje een tegenvaller maar dit komt denk ik door de slechte 3d kwaliteit.
Er zaten verassende elementen in deze film die ik niet had verwacht maar wij vonden het wel jammer dat er niet wat meer van de beesten in zaten waarvoor Newt bekend is.
Verder had ik wat comentaar gelezen over Jonny Depp die Grindelwald speelt maar ik moet zeggen ik vond hem net zo goed als anders, vreemde personen spelen is gewoon iets waar hij goed in is.
Ik wil de film nog een keer zien maar dan de gewone versie.

Dakeyras
Goblin
Goblin

Re: the crimes of grindelwald

Bericht door Dakeyras » 24 dec 2018, 07:03

Mijn vrouw is groot fan, deze samen met moeite uitgezeten. Gewoon een slechte film en niet de charmes van de Harry Potter films.

Plaats reactie