DC's legends of tomorrow

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

DC's legends of tomorrow

Bericht door angela » 07 jul 2018, 23:01

Legends of Tomorrow is een Amerikaanse televisieserie, die in de Verenigde Staten sinds 21 januari 2016 wordt uitgezonden op The CW Television Network.
De serie speelt af in hetzelfde universum als die van Arrow en The Flash, waarvan deze een spin-off is. De serie is ontwikkeld door Greg Berlanti, Marc Guggenheim, Andrew Kreisberg en Phil Klemmer.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: DC's legends of tomorrow

Bericht door angela » 07 jul 2018, 23:06

Ik vond de eerste aflevering leuk al moest ik wel even mijn geheugen verfrissen met the Green arrow.
Ik wist namelijk niet meer helemaal hoe het zat met een van de karakters.
Ik heb nog een of twee afleveringen meer gezien maar die vond ik dan weer minder.

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 09 jul 2018, 18:58

Legends of Tomorrow is een kei sterke serie, wacht maar tot je wat verder in de serie bent. De serie is wel in het zelfde universum, maar staat wel geheel los van de andere series. Waar the Flash en Arrow veel cross overs hebben, heeft Legends geheel zijn eigen verhaal. Ze doen wel 1-malig elk seizoen de speciale cross-over met de andere DC series, die altijd episch is.

Veel plezier met de rest van de afleveringen!

Mocht je het chronologisch willen kijken, dan raad ik je pagina aan. Hier staan alle series en afleveringen vermeld, ook de webseries die DC heeft uitgezonden (zoals Vixen)

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 12 jul 2018, 23:57

Ik wist even niet meer hoe het zat met Canary ik denk ik ken haar was dus uit Arrow maar was ook al even geleden dat ik die had gezien vandaar.
En ik kan me daar de laatste afleveringen eigenlijk niet goed van herinneren.

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 16 jul 2018, 14:02

Canary is inderdaad uit Arrow, Ze is de zus van Laurel, waar Oliver Queen een relatie mee had. (Haar zus, Canary, was de gene die op de boot zat in seizoen 1, waarmee het verhaal van Arrow begon)
Spoiler: Toon
Canary was overleden in Arrow, maar is weer herrezen door dat ze haar in een put hadden gestopt met water van het eeuwige leven (of zo iets xD) dus nu vecht ze mee bij Legends.

Plaats reactie