Xena

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

Xena

Bericht door angela » 23 aug 2017, 22:22

'Xena' reboot is dood

Mocht je je afvragen waar de geplande reboot van NBC-serie Xena nou blijft, moeten we je teleurstellen. Het project is dood. Dat laat NBC’s Jennifer Salke weten aan The Hollywood Reporter. Het probleem ligt ‘m erin dat schrijver Javier Grillo-Marxuach afgelopen april vertrok en dat er sindsdien niet veel meer gebeurd is.

“Op dit moment gebeurt er niets. We hebben wat materiaal bekeken, maar beslisten op dat moment dat het geen reboot zou rechtvaardigen. Ik zou nooit nooit willen zeggen, omdat het zo’n geliefde titel is, maar de huidige poging is dood. Ik heb iemand nodig die precies weet wat ‘ie ermee wil doen,” aldus Salke.
Dat is jammer, want de bedoeling was om een nieuwe serie te maken waarin Xena net zo charmant en charismatisch zou zijn als de oorspronkelijke hoofdrolspeelster, Lucy Lawless, maar net zo slim als Katniss Everdeen uit The Hunger Games. Xena had een slimme en verfijnde superheld voor een nieuwe generatie moeten worden.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Xena

Bericht door angela » 23 aug 2017, 22:23

Eigenlijk wel een beetje jammer ik heb toen met plezier naar deze serie gekeken.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 24 aug 2017, 14:53

Ik heb er als jonge knul ook met veel plezier naar gekeken. Net als naar de Hercules serie. Maar toen ik de serie enkele jaren geleden weer eens opzette vond ik 'm toch niet meer zo goed als vroeger. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 » 24 aug 2017, 17:07

Dat is idd wel jammer! Ik heb vroeger altijd graag gekeken naar Xena en ook naar Hercules!
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 25 aug 2017, 19:38

Ik heb hier nog seizoen 1 van Hercules staan ik keek deze ook graag, maar inderdaad toen ik hem opzette viel het eigenlijk toch wel tegen :?

PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 » 26 aug 2017, 21:37

Dat is omdat dat verouderd is hé. De series van nu zijn allemaal veel sneller van scenario en betere special effects en zo... Ik keek vroeger supergraag naar MacGyver, maar als er nu herhalingen op tv zijn dan kan ik dat echt geen 10 minuten volhouden! Echt niet normaal... :geek:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 26 aug 2017, 23:15

MacGyver vond ik ook leuk.
Ik kijk toch wel vaker oudere series of films en daar heb ik het niet mee misschien ook het soort van serie?

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 27 aug 2017, 11:20

Dan moet je eens de oude star trek series proberen die Nu op Netflix staan. De 'special effects' zijn daar zo oud dat het bijna hilarisch is om te zien.

Plaats reactie