Daredevil

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

Daredevil

Bericht door angela » 03 jul 2017, 21:38

Daredevil maakt deel uit van de Marvel Cinematic Universe en speelt zich af na de gebeurtenissen in de film The Avengers (2012).Op Netflix werd Daredevil gevolgd door de series Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist. De vier tv-reeksen vormen samen de aanloop naar de miniserie The Defenders.
Matt Murdock is een advocaat die in zijn jeugd blind raakte als gevolg van een ongeluk. Maar omdat hij sindsdien over versterkte zintuigen beschikt, vermomt hij zich 's nachts als de superheld Daredevil om de straten van Hell's Kitchen veilig te houden

Ikaros127
Pixie
Pixie

Re: Daredevil

Bericht door Ikaros127 » 03 jul 2017, 21:50

Vond seizoen 1 erg vet, seizoen 2 zakte het niveau toch wel wat. Fisk was een super bad ass villain die ik toch wel mis in seizoen 2.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 03 jul 2017, 23:47

Ik snap je mening, maar voor mij maakte de Punisher seizoen 2 net zoals Fisk seizoen 1 maakte. Ik vind vooral de vechtscenes in Daredevil echt fantastisch :) Erg benieuwd naar zijn rol in The Defenders.

The Punisher krijgt trouwens nu ook zijn eigen serie als ik het goed begrepen heb :D

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 04 jul 2017, 08:42

Heerlijke serie!! Ik heb van beide seizoenen genoten. Net als van Jessica Jones wat dat betreft. Heel anders, maar net zo vermakelijk. De sfeer, casting, het tempo, alles lijkt te kloppen. En daarnaast is het verhaal erg solide. Helaas vielen zowel Luke Cage als Iron Fist een beetje tegen. Desalniettemin ben ik zeer benieuwd naar The Defenders.

Punisher krijgt inderdaad zijn eigen serie. Gaat volgend jaar gebeuren. En er zijn al nieuwe seizoenen aangekondigd voor alle overige helden.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Plaats reactie