Netflix?

Alles over fantasy-, sciencefiction- en horrorfilms en tv-series!
Plaats reactie
Ikaros127
Pixie
Pixie

Netflix?

Bericht door Ikaros127 » 03 jul 2017, 13:20

Weet er iemand of er ook leuke fantasy series op Netflix staan? Zijn op dit moment bezig met Grimm maar daar zijn we bijna doorheen. Iemand nog aanraders? :)

TimdeKW
Trol
Trol

Re: Netflix?

Bericht door TimdeKW » 04 jul 2017, 09:02

Het is meer horror/fantasy achtig. Maar ik vind Penny Dreadful helemaal geweldig!!! En een absolute aanrader.
Denk: Victoriaans, Engeland, klassieke monsters, actie, gothic, grimmig, geweldig acteerwerk!
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Ikaros127
Pixie
Pixie

Bericht door Ikaros127 » 04 jul 2017, 09:07

Zijn we volgens mij ooit aan begonnen maar geloof dat mijn vrouw daar niet helemaal in kon komen, misschien dat ik hem zelf maar eens op pak dan. :)

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 04 jul 2017, 09:13

Verstandige keuze! ;)
Wat staat er verder nog op... The Shannara Chronicles staan er sinds kort op. Ik vond de serie gigantisch tegenvallen, maar eigenlijk had ik niet anders kunnen verwachten van een mtv productie.
Verder zijn er gewoon niet zoveel epische fantasy series. Je zou gewoon even op Netflix zelf bij series moeten kijken of het kopje "scifi" verschijnt. Daaronder vind je alle fantasy en scifi series die ze hebben. Ik vond The Vampire Diaries een paar seizoenen erg goed. Ben inmiddels gestopt, omdat het nogal repetitief werd.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 05 jul 2017, 11:08

Once Upon A Time is leuk als je Grimm leuk vind denk ik (zelfde thematiek als ik het goed heb, ik heb alleen Grimm gezien :) ).

Er is vooral veel scifi de laatste tijd moet ik zeggen, zoals The 100, 3% en The Expanse.

Andere interessante series: Sense8, Dirk Gently’s Holistic Detective Agency, Stranger Things

Of, als je ook van superheldenfilms houdt, Daredevil, Arrow, Flash, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist :D

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 15 aug 2017, 14:37

Als Fringe er nog opstaat is dit ook een erg interessante serie om te kijken. En inderdaad Once upon a time, the originals en the vampire diaries, izombie (al valt dat niet helemaal onder fantasy maar gaat wel over zombies) ik zou eigenlijk alle series die ze hebben van the CW Channel gaan kijken, daaronder vallen boven genoemde maar ook the arrow, flash, supergirl en legends of tomorrow. Nogmaals het is geen fantasy, maar aangezien er in deze series alleen dingen gebeuren die je in je fantasy kunt bedenken, zijn het wel aanraders.

Plaats reactie