Spoilers

Mijn naam is Meghan Chase. Over minder dan vierentwintig uur word ik zestien, maar blij ben ik er niet mee. Net als mijn broertje zie ik ineens overal vreemde monsters en op school staat er plotseling op een computerscherm: Meghan Chase, we komen je halen...
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Spoilers

Bericht door Dave » 26 sep 2012, 08:27

Definitie spoiler:
Spoiler, of: onthulling. Informatie over bijvoorbeeld een boek of film, waarvan kennisname de spanning en verrassing kan bederven.
Hoi enthousiaste medelezers :)

Ik wilde jullie even wijzen op de aanwezigheid van de zogenaamde 'spoilertag'. De spoiler knop is zichtbaar boven elk bericht, tussen de {s} en de {youtube}. Als je twijfelt of een (gedeelte van een) bericht een ontwikkeling van het boek zal verklappen aan mensen die nog niet zo ver zijn kun je deze knop gebruiken.
Spoiler: Toon
Dat ziet er dan zo uit
Als je er even boven zet vanaf welke pagina ongeveer de spoiler zich bevind, dan kan iedereen voor zichzelf beslissen of hij/zij er al aan toe is om je bericht te lezen :) Zo kunnen we veilig praten over alles wat er in het boek gebeurt, zonder dat we dingen verklappen aan mensen die nog niet zo ver zijn..

Plaats reactie