FantasyWereld Leesboek #2: De IJzerkoning

Mijn naam is Meghan Chase. Over minder dan vierentwintig uur word ik zestien, maar blij ben ik er niet mee. Net als mijn broertje zie ik ineens overal vreemde monsters en op school staat er plotseling op een computerscherm: Meghan Chase, we komen je halen...
Marije
Griffioen
Griffioen

Re: FantasyWereld Leesboek #2: De IJzerkoning

Bericht door Marije »

Meestal betekent dat toch dat er een bepaalde verandering is in het boek? Of dat het zoveel jaar later is? Of verandering van hoofdpersonage...
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Ik heb ooit magier gelezen van feist en daarin was inderdaad een grote verandering. Er was wat tijd verstreken en hij leefde in een andere wereld. Maar in dit boek kan ik dat ( nog ) niet ontdekken.

Ook in elantris was er een deel 2 ook hier kon ik zoiets niet echt ontdekken.
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
whitedragon
Pixie
Pixie

Bericht door whitedragon »

Ha, deze heb ik enkele weken geleden al gelezen. Dan kan ik dus meteen meepraten :)
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Niks verklappen hoor hahahaha

Dave wanneer open je de topics?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Als ik zelf weet hoeveel hoofdstukken het heeft en wat dan eventueel logische scheidingen zijn. Maar ik krijg het boek hopelijk morgen, dus dan weet ik dat pas als ik weer werk thuiskom.

Of een alternatief is als jij me vertelt hoeveel hoofdstukken het heeft, en uit hoeveel delen het bestaat (en waar die delen beginnen).. Dat kan natuurlijk ook;)
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Dave schreef:Als ik zelf weet hoeveel hoofdstukken het heeft en wat dan eventueel logische scheidingen zijn. Maar ik krijg het boek hopelijk morgen, dus dan weet ik dat pas als ik weer werk thuiskom.

Of een alternatief is als jij me vertelt hoeveel hoofdstukken het heeft, en uit hoeveel delen het bestaat (en waar die delen beginnen).. Dat kan natuurlijk ook;)

Het boek heeft 384 pagina's 25 hoofdstukken en het boek is in 2 delen verdeeld.

Het 1e deel is hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 10 en loopt van pagina 9 tot en met pagina 138
Het 2e deel loopt van hoofdstuk 11 tot en met hoofdstuk 25 en loopt van pagina 141 tot en met 382

Dankwoorden en dergelijken heb ik er even uitgelaten.

Hoop dat je daar wat aan heb :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Daar heb ik zeker wat aan. Dankjewel!

Ik heb het boek dit keer opgeknipt in wat kleinere stukken en daar topics voor aangemaakt. Ook heb ik de bewoording even anders gedaan, want ook in topics van latere hoofdstukken mag je natuurlijk terugverwijzen naar eerdere hoofdstukken.

En uiteraard staat het iedereen vrij om zelf topics aan te maken over specifieke personages (wat vond je van x?), ontwikkelingen, wezentjes of wat dan ook in je hoofd komt ;)

Geef altijd even aan tot waar je ongeveer moet zijn om mee te kunnen praten, zodat mensen niet zo snel iets te zien krijgen wat ze nog moeten lezen.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

whitedragon schreef:Ha, deze heb ik enkele weken geleden al gelezen. Dan kan ik dus meteen meepraten :)
Vergeet ik nog helemaal te zeggen: Welkom op het forum Whitedragon! Leuk dat je je hebt aangemeld :)
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Ik heb nog nooit aan een leesclubje meegedaan, dus zal maar eens mee gaan doen. In het Engels, dan wel. :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Leuk! Er zijn nog redelijk wat mensen die wachten tot ze het boek hebben, dus ik verwacht dit weekend pas echt dat het op gang komt :)
Plaats reactie