FantasyWereld Leesclub 2016

Ons nieuwe experiment: Lees samen met mede-forumleden een fantasyboek en discussieer mee!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: FantasyWereld Leesclub 2016

Bericht door Dave »

Hoi Angela, jammer, maar je moet natuurlijk alleen boeken lezen die je aanspreken ;) Er zijn teveel mooie boeken om tijd te verliezen! Graag zie ik je dan terug in onze volgende leesclub!

Bovenstaande anderen: leuk om te horen! :D Schrijf je ook even in in het zojuist aangemaakte topic..
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Oeh die heb ik in het Engels gelezen! Erg goed boek! Ik ga hem niet nu al weer opnieuw lezen, maar zal graag een kijkje nemen op het forum en eventueel meediscussieren :)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Dave schreef:Wat FantasyWereld betreft is de Leesclub nu eindelijk eens echt structureel draaiende te krijgen (en te houden) mijn grootste goede voornemen :)

Ik ga volgende week in de nieuwsbrief en facebook en dergelijke reclame maken dat we weer gaan beginnen en inventariseren wie er mee gaan doen en wat voor boeken we zouden willen lezen. Ook ben ik na het aanbod van Lavinia er op de uitgeverij waar ze werkt eens naar te vragen ook andere uitgeverijen gaan benaderen of zij wellicht met ons mee willen doen.

Het is denk ik leuk om afwisselend zelf een boek te kiezen en afwisselend eens een boek te krijgen van een uitgever. Wat denken jullie van om de zes weken een nieuw boek? Of is dat te snel en blijft er dan weinig zelfleestijd meer over (alhoewel je natuurlijk per keer kunt beslissen om mee te doen)?

Januari: Uitgeversboek
Midden Februari: Zelfgekozen boek
April: Uitgeversboek
Midden mei: Zelfgekozen boek
Juli: Uitgeversboek
Hoe zit het eigenlijk met de planning?
Had je het nu anders in gedachten?

En is het misschien een idee om hier een nieuw topic te openen en die als eerste vast te pinnen met de planning erin en de regels voor het meedoen.
Dan is het duidelijk en hoeft je niet te zoeken?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik heb inderdaad bedacht dat we het houden bij de uitgeversboeken. Daartussendoor nog een extra boek lezen lukt nog even niet, als er niet iemand is naast mij om alles op gang te brengen en dergelijke. Ik ben nu bezig met het vaststellen hoeveel we van het volgende boek mogen uitdelen, en dan maak ik het bekend :) Ik denk dat je bij deze ronde zeker mee wil doen Angela! :D
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Is dat zo?
Nu maak je me nieuwsgierig.
Staat hij op mijn verlanglijstje?
Misschien die nieuwe van Rick Riordan? Of..... mijn lijstje is eigenlijk nogal lang ;)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Morgenavond maak ik het bekend en zal het inschrijven beginnen :) Hint: Hij is te vinden in ons artikel over naar welke boeken wij uitkijken in 2016..
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Sarah j. Maas?
Als het die is of Rick Riordan dan doe ik mee!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik heb een forumpje ervoor aangemaakt, nu even alles eromheen aanzwengelen ;)

Het gaat dus om het epische Een Kroon voor Koud Zilver: Een Kroon voor Koud Zilver is deel 1 van Alex Marshalls avontuurlijke fantasy-trilogie, die doet denken aan een Tarantino-film. Dit is epische fantasy zoals je die nog nooit hebt gelezen!
Plaats reactie