FantasyWereld Leesclub 2016

Ons nieuwe experiment: Lees samen met mede-forumleden een fantasyboek en discussieer mee!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

FantasyWereld Leesclub 2016

Bericht door Dave »

Wat FantasyWereld betreft is de Leesclub nu eindelijk eens echt structureel draaiende te krijgen (en te houden) mijn grootste goede voornemen :)

Ik ga volgende week in de nieuwsbrief en facebook en dergelijke reclame maken dat we weer gaan beginnen en inventariseren wie er mee gaan doen en wat voor boeken we zouden willen lezen. Ook ben ik na het aanbod van Lavinia er op de uitgeverij waar ze werkt eens naar te vragen ook andere uitgeverijen gaan benaderen of zij wellicht met ons mee willen doen.

Het is denk ik leuk om afwisselend zelf een boek te kiezen en afwisselend eens een boek te krijgen van een uitgever. Wat denken jullie van om de zes weken een nieuw boek? Of is dat te snel en blijft er dan weinig zelfleestijd meer over (alhoewel je natuurlijk per keer kunt beslissen om mee te doen)?

Januari: Uitgeversboek
Midden Februari: Zelfgekozen boek
April: Uitgeversboek
Midden mei: Zelfgekozen boek
Juli: Uitgeversboek
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: FantasyWereld Leesclub 2016

Bericht door angela »

Misschien een beetje te veel al ben je natuurlijk niet verplicht iedere keer mee te doen.
Ik zou zelf eerder voor 4 boeken per jaar gaan?
BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover »

Hmm.. ik heb wel zin om in ieder geval te proberen om mee te doen volgend jaar.. Ik hoop alleen wel dat ze de boeken op 'voorraad' hebben bij mijn Bieb tegen de tijd. :roll:
Books read in 2021: 2
Books bought in 2021:
Manga collected in 2021: 2
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Dave?
Januari is voorbij voordat je het weet ;)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Jep! Ik wilde vanavond de nieuwsbrief versturen met nieuws over de Leesclub en er dan ook wat grafische dingetjes van maken (plus nieuwsberichtje op de site). Dus vanavond komt er wat meer info en zal ik het 'officieel' starten.

Voor de eerste Leesclub die begint in januari en de tweede die begint in april (of derde, mochten we snel klaar zijn en er nog een tussen kunnen doen) heb ik al mooie boeken gevonden die we mogen uitdelen van uitgevers.

Mijn planning: deze week inschrijven voor de Leesclub, zodat midden januari we kunnen beginnen in het eerste boek.

Zoals gezegd wilde ik ook af en toe wat uitgeversboeken er tussen gooien die we dan 'gratis' krijgen. Het eerste boek dat ik heb geregeld is een SciFi YA boek genaamd Duizend stukjes van jou, van Claudia Gray (HarperCollins Holland). http://www.harpercollins.nl/boek/duizen ... s-van-jou/
Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt. Wanneer haar vader wordt vermoord vanwege deze uitvinding, zit ze samen met een van diens studenten de vermoedelijke dader op de hielen en komt terecht in een futuristisch Londen, aan het hof van de Russische tsaar en in een vreselijke wereldwijde overstroming.
Afbeelding

(voor de afwisseling word het tweede boek een meer epische fantasy.)
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Leuk 8-) ik doe mee!
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

Klinkt goed! De eerste keer dat ik de achterflap van dit boek lees.. Het wordt al flink gehyped op social heb ik wel gemerkt. Volgens mij wachten veel mensen op de verschijning deze maand.
To the stars who listen and the dreams that are answered
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

Ik zal ooit toch eens uit mijn comfortzone :D moeten stappen. Ik doe graag mee, hype of niet.
BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover »

Yeeey! Dit boek stond sowieso al op mijn To-Read list van Goodreads! :D
Hoe gaat dit in zijn werk?
Ik moet anders even kijken of hij wel beschikbaar is bij onze bieb.
Books read in 2021: 2
Books bought in 2021:
Manga collected in 2021: 2
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik zou dit boek niet kopen lijkt me niet mijn ding, dus nog even onder voorbehoud.
Plaats reactie