FantasyWereld Leesboek #4: Neil Gaiman

Ons nieuwe experiment: Lees samen met mede-forumleden een fantasyboek en discussieer mee!

Welk boek van Neil Gaiman willen we lezen?

Alles is breekbaar
0
Geen stemmen
Amerikaanse Goden
1
9%
Coraline
1
9%
De Bende van Anansi
0
Geen stemmen
Het Kerkhof
3
27%
Niemandsland
1
9%
Spiegels & Rook
0
Geen stemmen
Ster
5
45%

Totaal aantal stemmen: 11

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

FantasyWereld Leesboek #4: Neil Gaiman

Bericht door Dave »

Afbeelding

Hallo allemaal,

Angela kwam op het briljante plan om met onze Leesclub voor de volgende ronde een boek van Neil Gaiman te kiezen, aangezien de hardcover versies van deze prachtige boeken bij de Action voor een paar euro per stuk te koop liggen.

Dus bij deze open ik de poll om te beslissen welk boek van Gaiman het gaat worden. Stem mee! En laat je ook niet weerhouden om hieronder te vertellen voor welk boek je hebt gekozen en waarom :)
Puzemuze
Magiër
Magiër

Re: FantasyWereld Leesboek #4: Neil Gaiman

Bericht door Puzemuze »

Leuk!! Dan ga ik ook meedoen, ik heb net mijn verzameling Gaiman-boeken compleet en ik heb nog niet alles gelezen. :D Van Coraline en Ster staan er al recensies op FW en die van Het kerkhof komt er binnenkort aan - dus misschien is het leuk om er eentje te kiezen die nog niet gerecenseerd is..?

Ze zijn geloof ik alleen zo ongeveer op bij de meeste Actions waar ik de afgelopen tijd ben geweest. Het boekenaanbod valt me de afgelopen weken nogal tegen.
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik heb zelf wel voor Ster gekozen omdat ik een niet al te dik boek wil lezen (Amerikaanse Goden klonk ontzettend interessant, maar 500+ pagina's gaat me momenteel echt niet lukken binnen een redelijke tijd) en omdat ik de film Stardust ontzettend leuk vond. Ik ben dan ook erg benieuwd naar het verhaal waarop deze film is gebaseerd.
Stefanie85
Pixie
Pixie

Bericht door Stefanie85 »

Ik koos voor 'het kerkhof' ... Gewoon het spreekt me aan, niet verfilmd en geen bundel met kortverhalen!

Korte inhoud:
Bod is een ongewone jongen op een ongewone plaats. Hij is de enige levende bewoner van een kerkhof.

Bod is opgevoed door de spoken en geesten op het kerkhof. Hij is daar als baby terecht gekomen toen hij op de vlucht was voor een moordenaar die het op zijn hele familie had gemunt.

Maar deze moordenaar is nog steeds op zoek naar Bod. Zal hij aan hem kunnen ontsnappen?
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Ik ga ook voor Het Kerkhof :) Ster en Coraline heb ik al gelezen en daarbij vind ik het ook wel fijn om een niet al te dik boek te lezen, aangezien ik nog zoveel moet doen ;)
Stefanie85
Pixie
Pixie

Bericht door Stefanie85 »

Ik hoop echt op 'het kerkhof' maar 'ster' staat nog aan de leiding :( :P hihi
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik heb Het Kerkhof al gelezen en verkocht (in de tijd dat ik mijn boeken na het lezen gelijk verkocht. Zonde!). Die is voor mij dus geen optie. :)

Mocht een van de andere boeken gekozen worden, kleine kans, hier nog een link naar Boekenkraam.nl voor deze titels tegen redelijke prijzen:
Spiegels en Rook, Amerikaanse Goden en De Bende van Anansi
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Connie
Dwerg
Dwerg

Bericht door Connie »

Ik ga voor ster, ik heb de film gezien en ben wel benieuwd naar het boek. Bovendien denk ik dat mijn zoon dit boek ook wil lezen. Is gezellig als hij meeleest en we er over kletsen
Connie
Dwerg
Dwerg

Bericht door Connie »

Net gekeken waar ik ster kan bestellen als action die niet heeft (als dat het boek word ) maar het is haast niet te vinden.
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Als je er niet aan kunt komen Connie, ik heb nog een keurige biebuitgave, die mag je voor 1 euro overnemen. De verzendkosten komen er ook nog bij. Het boek past door de brievenbus, dus dat komt hooguit op 3 euro. :)
Plaats reactie