Stemmen Boek #1

Ons nieuwe experiment: Lees samen met mede-forumleden een fantasyboek en discussieer mee!

Welk boek zullen we als eerste gezamenlijk gaan lezen?

Het Drakenpad - Daniel Hanover Klik
3
10%
Elantris - Brandon Sanderson Klik
7
24%
Smaragd - John Stephens
1
3%
Het geheim van de witte wolvin - Henri Loevenbruck Klik
5
17%
Reckless / achter de spiegel - Cornelia Funke
1
3%
De Hobbit - JRR Tolkien Klik
3
10%
De Naam van de Wind - Patrick Rothfuss Klik
7
24%
Tuinen van de Maan - Steven Erikson Klik
2
7%

Totaal aantal stemmen: 29

davejuh
Magiër
Magiër

Re: Stemmen Boek #1

Bericht door davejuh »

Niks te danken yvonne :) Ik dacht al dater eenbeetje langs elkaar heen gepraat werd dus ik ben blij dat ik kon helpen :)

Maar inderdaad tim jij reageert eigenlijk altijd wel rechtstreeks op iemand, maar sommige doen dat dus blijkbaar wat minder of niet yvonne is daar het levende bewijs van :) maar goed we zijn blij om je erbij te hebben hoor yvonne ;)

Je heb inderdaad gelijk dat het met DHL iets langer duurt tim. Het pakje gaat naar een service point dan duurt het een dag voordat hij naar het sorteercentrum gaat dan duurt het een dag voordat het hier naar een verdeel centrum gaat en dan duurt het een dag voordat het pakje geleverd word.
Maar gelukkig net zoals dave al zegt kan ik het allemaal wel volgen :) heb namelijk wel eens verhalen gehoord van dingen die 2e hands besteld werden via bol.com en nooit geleverd werden. Nu doe ik 2e hands altijd met acceptgiro bestellen dus dan verlies ik er ook niks op behalve dan dat ik een week voor niks zou zitten te wachten.

Maar goed heb nu wel eindelijk goed nieuws!!!!

hij is binnen !!! en die van mij ruikt niet muf hoor yvonne :lol:
Connie schreef::| helaas mijn boek is er ook nog niet, ik hoop dat het er snel is .
Waar had je die besteld dan?
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Ysteege
Pixie
Pixie

Bericht door Ysteege »

Geweldig davejuh, geen stinkboek :D kan je ook meepraten met 1 t/m 20. Spannend, ben benieuwd wat jij ervan vind. Dus alleen Conni kan nog niet meedoen, frustrerend.

Mijn bestelde boek is nog niet binnen, besteld bij http://www.boekenmeubel.nl via http://boekwinkeltjes.nl/ dus ik duik weer in mijn muffebiebboek
YvonS
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Top Davejuh! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd wat je ervan vind..

Wat een grappig winkeltje Yvonne. Kun je een boek kopen en meteen een lekkere luie stoel om dat boek in te lezen :P Ik heb via boekwinkeltjes.nl ook wel eens leuke boeken gevonden die nergens anders te verkrijgen zijn. Handige site om ook de wat meer obscure boeken te vinden..

Ik heb trouwens eens een boek bij de bieb geleend die zo stonk naar sigarenrook dat ik elke keer als ik ging lezen begon te hoesten. Ik heb hem maar teruggebracht, heel irritant..
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Dave schreef:Top Davejuh! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd wat je ervan vind..

Wat een grappig winkeltje Yvonne. Kun je een boek kopen en meteen een lekkere luie stoel om dat boek in te lezen :P Ik heb via boekwinkeltjes.nl ook wel eens leuke boeken gevonden die nergens anders te verkrijgen zijn. Handige site om ook de wat meer obscure boeken te vinden..

Ik heb trouwens eens een boek bij de bieb geleend die zo stonk naar sigarenrook dat ik elke keer als ik ging lezen begon te hoesten. Ik heb hem maar teruggebracht, heel irritant..

zo dan moet dat boek wel heel erg gestonken hebben zeg ! Je heb groot gelijk dat je het terug bracht dat zou ik ook niet accepteren !
Ysteege schreef:Geweldig davejuh, geen stinkboek :D kan je ook meepraten met 1 t/m 20. Spannend, ben benieuwd wat jij ervan vind. Dus alleen Conni kan nog niet meedoen, frustrerend.

Mijn bestelde boek is nog niet binnen, besteld bij http://www.boekenmeubel.nl via http://boekwinkeltjes.nl/ dus ik duik weer in mijn muffebiebboek

ik ga vannacht een begin maken en als ik wat verder in het boek ben dan meng ik me ook in de discussies :D
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Plaats reactie