Zo zijn er hier een heleboel mensen die overdag aan het werk zijn en die kunnen dus ook niet reageren op een bericht. Ik ben toevallig gezegend met een kantoorbaan, waar ik af en toe stiekem Fantasy Wereld bezoek. Maar niet iedereen is zo gelukkig.
Bovendien heeft nog praktisch niemand het boek in huis. Bij een leesclub praat je over eenzelfde boek, welke iedereen aan het lezen is. Vooralsnog zijn wij de enige twee die het boek aan het lezen zijn en valt er voor de rest dus weinig te zeggen.
Ik bewonder je enthousiasme en ik vind het jammer dat je je spontaniteit verliest, maar ik wil je toch vragen een beetje geduld op te brengen, want ik ben ervan overtuigd dat zodra iedereen eenmaal aan het lezen is, er genoeg te praten valt. Maar probeer wel rekening te houden met het feit dat niet iedereen ieder moment beschikt over internet en derhalve zal het op veel momenten vrij stil blijven op het forum. Hopelijk komt daar op den duur wel verandering in, wanneer er meer mensen zich aanmelden voor het forum en de leesclubs.