We gaan stemmen!
Okay, we hebben een aantal hele goede voorstellen gehad voor boeken die we kunnen gaan lezen. Laten we nu gaan stemmen op ons favoriete boek! In deze poll mogen jullie 3 stemmen uitbrengen op boeken die jullie wel wat lijken. Het is ook voor ons nog even uitzoeken wat het beste werkt, maar ik heb voor 3 gekozen omdat er dan minstens 1 stem uitgaat naar een boek dat je niet zelf hebt voorgesteld :p
De meeste boeken stonden toevallig al in onze boeken databank, dus als je op de "Klik" achter de titel klikt kun je een beschrijving van het boek zien op FantasyWereld.
Ik ben vanaf zondag op vakantie voor 2 weken dus ik wilde het volgende voorstellen: Ik laat deze poll twee weken openstaan. Dat betekent dat de sluitingsdatum 1 augustus is. Een redactielid sluit dan de poll en maakt de uitslag bekend, waarna iedereen even de tijd heeft het boek op te trommelen uit de bieb of waar dan ook.
Iedereen mag uiteraard dan al beginnen met lezen. 6 augustus zal ik dan een start maken met een indeling van topics of subforumpjes en dan begint het sluit ik zelf ook aan.. Klinkt dat goed?