Echte fan, of..?

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Plaats reactie

Hoe ver zou je gaan als fan zijnde?

1. tatoeage
0
Geen stemmen
2. handtekenig vragen op je lijf
0
Geen stemmen
3. handteking op papier
5
56%
4. uren in de rij gaan staan
0
Geen stemmen
5. je kamer inrichten met van alles van die persoon/serie/film/boek
0
Geen stemmen
6. geen van alles, gewoon is al gek genoeg.
4
44%

Totaal aantal stemmen: 9

angela
Minotaurus
Minotaurus

Echte fan, of..?

Bericht door angela » 03 jan 2014, 14:47

twilight-tattoo.jpg
tl.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Echte fan, of..?

Bericht door angela » 03 jan 2014, 14:52

Ik wam er nog 2 tegen, en die ene is echt lelijk.
Twilight_Tattoo_by_.jpg
twilight-tattoo 2.jpg

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 03 jan 2014, 14:58

eye-of-sauron-tattoo.jpg

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 03 jan 2014, 20:30

Jeetje!

Ik vind het echt leuk om een handtekening te hebben van een schrijver die ik graag lees of eens een gesprekje met hem/haar aan te gaan. Maar verder ga ik dan weer niet. Ik vind de plaatjes hierboven dan ook echt een beetje te ver gaan. Ik vind een subtiele tattoo echt wel mooi, maar, deze zijn absoluut niet subtiel..

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk!

Ik weet dat er bijvoorbeeld veel mensen de runeplaatjes uit de De Getekende Man boeken van Peter V. Brett boeken plaatsen, zoals deze:

http://www.petervbrett.com/2013/11/25/i ... an-tattoo/

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 04 jan 2014, 17:29

Jikes.. Twilight tattoo's.. haha. Well, ieder z'n ding. Ik vind fandom tattoo's 'dikke prima' overigens, maar ook wel een klein beetje tijds gevoelig. Sommige dingen zijn tijdsloos (het battlestar galactica icon bijv, of de Dr Who circles- welke ook als grafisch element gewoon mooi zijn, los van hun betekenis). Maar een hele rug vol twilight, ik moet er niet aan denken XD. Los van dat het niet mijn fandom is vind ik het niet echt stijlvol en of mooi.

Ik heb alleen voor Hobb en Feist in de 'rij' gestaan voor een handtekening, long ago toen ze nog niet zo enorm populair waren (I'm such an OG). De 'rij' bij Feist was dan ook meer 20 mensen totaal (if at all) in een boekenwinkel :P. Met Feist hebben we nog een tijd geperaat (super gezellige man), en hij heeft zelfs naar een vriend van ons groepje gebeld (met een prehistorische mobiel) die ziek was op die dag en hem misliep - hoe cool is dat.
Hobb's hantekening heb ik gescored de eerste keer dat ze op de EFF was. Toen waren er wel iets meer mensen, maar niet zoals 2 jaar geleden waar de rij al lang voordat de signeer sesie begon voorbij de tent waar ik exposeerde ging. Ik had al een aantal gesigneerde boeken van haar destijds - 'vroeger' kon je haar een mailtje sturen en dan kreeg je een gesigneerde en personalized sticker die je in je boek kon plakken, met een brief and everything. De brief zit voor in m'n Live ship traders boek <3. Super leuk.

In de huidige situatie zou ik niet zo snel in een rij voor handtekeningen gaan staan. Zeker niet op iets als de EFF ofzo. Ik vind juist het moment dat je even met de schrijver kan praten leuk, niet persee de handtekening die er bij komt (hoewel Hobb totaal niet op haar gemak leek met de toen nog relatief kleine crowd van verregende fans om haar heen, dus toen ben ik snel weer verder gelopen).

Plaats reactie