Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door Gram Rabbit » 21 jul 2013, 21:35

Gewoon in huis Dave, alles in de nabijheid van de plafondventilator.
Rustig aan een boek(je) uitgelezen en af en toe een paar boeken in de boekendatabank toegevoegd.
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.

Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne » 22 jul 2013, 00:43

Vandaag in huis met de airco aan. (daardoor was het in huis 26 graden ipv 34 graden. Morgen ga ik heerlijk relaxen in mijn bad op pootjes in de tuin, met een boek, een koude fles aloevera limonade en vers fruit. Heb het bad net schoon gemaakt en gevuld met koud kraanwater, dus dat wordt genieten morgenochtend tot een uur of 2 dan wordt het warm badwater en de zon toch te scherp dus dan ga ik maar weer naar binnen. :)

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 22 jul 2013, 09:47

Wat een leven hè! :)

's middags heb ik een paar uurtjes gelezen op het balkon/terras en 's avonds leek het ons leuk om te gaan BBQ-en op ons dakterrasje (wat eigenlijk niet mag volgens het VVE regelement, alleen de beneden woningen mogen BBQ-en, maar de beide woningen erboven niet... :? ). Aangezien we dus voor het eerst sinds we daar zijn gaan wonen lak hadden aan de regels, moesten we wel even een BBQ halen en hebben voor het gemak een weggooi BBQ gekocht. De blokjes aangestoken, gewacht tot het vuur uitgebrand was, begint dat ding me toch een partij te roken, niet normaal meer!! Heel ons huis en ongetwijfeld ook die van onze buren stond blank! Gelukkig werd het na een minuut of 5 minder, maar ik schaamde me dood. We kunnen ongetwijfeld een boze brief verwachten aangezien 1 van de 4 commissieleden van de VVE schuinboven ons woont en een van de andere 4 leden, drie deuren naast ons woont. :)

Toen dat ding zo aan het roken was hebben we het zonnescherm ingerolt, waardoor we ook nog eens in de volle zon zaten. Al met al hebben we prima gegeten, maar was het toch minder geslaagd dan we verwacht hadden. :mrgreen:

We hebben 's avonds lekker binnen gezeten met een watermeloentje en een koel drankje (waarna mijn vriendin MIJN playstation heeft ingepikt, omdat ze GTA IV er toch eigenlijk wel leuk uit vond zien...) :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 22 jul 2013, 22:05

Ik heb vanavond nog een paar boeken aan de databank toegevoegd. ;)
Heerlijk rustig ontspannen werk, vergeet je even de hitte. :P

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 22 jul 2013, 22:11

Erg leuk om de databank weer te zien groeien, dat geeft ook weer energie om zelf een beetje mee te doen!

Helaas moet ik zelf deze week werken, en is het echt bijna niet uit te houden op mijn kantoor. Echt heet :( Maarrrr, vanaf volgende week ben ik een twee weekjes vrij! :D Eerst een weekje lekker thuis en dan een weekje naar Limburg.

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 22 jul 2013, 22:13

Hebben jullie geen airco of een ander luchtbehandelingssysteem op kantoor dan?
Ik weet namelijk één ding zeker. Op kantoor is het voor mij beter uit te houden dan thuis. :o

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 22 jul 2013, 22:21

Het is een groot gebouw en er zou een klimaatbeheersingssysteem moeten zijn, maar die is 's winters te koud en zomers te warm :p Dan doen we maar een raampje open, maar we zitten vlak naast een (zwart, plat) dak, waar dan weer veel warmte vandaan komt.. :?

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 22 jul 2013, 22:26

Balen, Dave!
Nog even vol houden dan maar.
:arrow: En niet te vergeten ... voldoende drinken!!!

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 23 jul 2013, 09:53

Wij hebben hier op kantoor ook climate control, maar dat werkt dus ook niet als de zon de hele middag op je kamer staat. Het wordt echter wel nog warmer met het raam open, dus die laten we dicht. In het verleden begonnen de units zelfs te lekken wanneer het buiten extreem heet was. Dat is tot nu toe nog niet gebeurt. Ik klop meteen even af. :)

Ik zou zelf dus NOOIT climate control nemen, want het werkt dus gewoon niet of slecht. Doe mij maar ouderwets airco wat wel werkt.
Aan het lezen:
Gelezen:

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 23 jul 2013, 13:28

17 september is de grote dag!! Dan komt eindelijk GTA V uit!!! Whoohoo!! Ik heb destijds speciaal een PS3 gekocht, omdat ik zo graag GTA wilde spelen. Ik heb in het verleden GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas "grijsgespeeld" op de PC, maar mijn laptop kon GTA San Andreas niet aan. Ik heb bij het aanschaffen van de PS3 GTA IV gekocht en speel het spel nog met regelmaat. Voor iemand die zo weinig aan het gamen is als ik, doe je jaren met zo'n spel. Ik was destijds lichtelijk teleurgesteld, want ik vond de wereld van San Andreas geweldig, maar die versie was niet verkrijgbaar voor de PS3.

Dan komt nu GTA V. In dit spel keren we terug naar de wereld van GTA San Andreas. Alleen is de wereld van GTA V dus net zo groot als die van GTA San Adreas, GTA IV en Red Dead Redemption samen. Voor wie dit niets zegt; geloof me, dat is huge!! Je speelt met 3 verschillende personages. Er is een muliplayer functie. Een onderwaterwereld (we kunnen dus weer duiken!! Dat kon wel bij San Andreas, maar niet in GTA IV). Ik zit dus met grote ongeduld te wachten tot het spel op de deurmat valt. Zijn hier nog meer GTA liefhebbers?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI[/youtube]
Aan het lezen:
Gelezen:

Plaats reactie