Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door Dave »

Elmida schreef:Nou, ik bedoelde meer gewoon dat er een apart subforum komt waar wij als leden dan ook onze eigen artikelen en reviews neer kunnen zetten. Gewoon voor de leuk.
Hey, dit is op zich geen slecht idee, hoewel ik de ervaring op andere fora heb dat dit soort subfora nooit een lang leven beschoren zijn en ze vaak door bezoekers ook over het hoofd worden gezien. Is het anders een optie om je recensies van fantasyboeken in het Fantasyboeken forum te zetten, met in het onderwerp telkens Recensie: ... (hetzelfde voor fantasyfilms, maar dan in het films forum)

Dan denk ik dat er meer reacties zijn dan als ze apart geplaatst worden. En als het ooit onoverzichtelijk wordt, of er meer mensen recensies gaan schrijven, kan ik altijd nog een apart subforum aanmaken en de topics daarheen verhuizen. :)
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

True, dat is ook wel een idee ja. In principe gaat het ook alsnog nog steeds over die boeken, dus kan dat mooi. Op een ander forum waar ik zat hadden ze gewoon een hel subforum voor alle algemene "ledenartikelen".
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Dave, de klok op dit forum geeft nog wintertijd aan. :)
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Bij dit soort fora moet elke gebruiker dat zelf even instellen, dat is niet centraal te regelen.. Als je naar 'gebruikerspaneel' en (uit mn hoofd) 'foruminstellingen' gaat, zie je een regeltje waar je zomertijd ja/nee kunt aanvinken. :D
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hah, ik was je al voor Puzemuzemuzemuze :D

Ik heb voor de gebruikers op dit forum de zomertijd weer ingesteld. Moderators op dit forum (waaronder jij) moeten dit inderdaad zelf handmatig doen via de methode die jij beschrijft.

Bedankt voor het melden Yvonne!
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Graag gedaan. :)

Morgen ga ik weer even naar Zevenbergen, (boodschappen doen) zal ik kijken of de strip Duistere geest van Brooks en een strip van Jim Butcher nog in Action liggen Dave? Je moet dan wel verzendkosten betalen, maar dan heb je ze wel. De boeken zijn 2 euro per stuk. De verzendkosten zullen tussen de 2 en 3 euro per boek bedragen. Ik hoor het wel. :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Nou, heel graag! Alleen dan heb ik alleen interesse in de strip van Terry Brooks :) Als hij er ligt, dan hou ik me aanbevolen!
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Komt voor elkaar, ik ga voor je kijken. Als ik thuis ben na 't boodschappen doen morgenmiddag, zal ik je laten weten of het boek er nog was. :)
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Goed nieuws Dave, het boek ligt hier klaar om naar jou verzonden te worden. Het postkantoor in Zevenbergen was al dicht, dus het gewicht weet ik nog niet. (en ik ben nog steeds mijn keukenweegschaal kwijt) Maandag ga ik naar Klundert, daar laat ik het wegen en dan geef ik de verzendkosten door.
Als je jouw adresgegevens aan mij mailt voor maandag, dan post ik het meteen voor je, dan heb je het boek dinsdag binnen. :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hoi Yvonne, wat fantastisch! Ik ga je even mailen om de gegevens te delen :)
Plaats reactie