Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door TimdeKW »

Ik voel de frustratie van het scherm afspatten. :)
Maar dit zijn inderdaad ergelijke dingen. Maarja, dat zul je altijd zien. Ik maak dat, in mindere mate, dagelijks mee op mijn werk. Steeds als ik iets afgerond denk te hebben en ik lever het in bij mijn meerdere, dan merk ik wel dat er ergens nog een foutje in staat.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Op z'n Brabants: Is da wa :!: :shock:
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

TimdeKW schreef:Ik voel de frustratie van het scherm afspatten. :)
Maar dit zijn inderdaad ergelijke dingen. Maarja, dat zul je altijd zien. Ik maak dat, in mindere mate, dagelijks mee op mijn werk. Steeds als ik iets afgerond denk te hebben en ik lever het in bij mijn meerdere, dan merk ik wel dat er ergens nog een foutje in staat.
Nu heb ik het aangepast en uitgeprint, print hij 1 document niet uit. Dus ik heb de oude bij in de ringband gedaan maar nu heeft dat apparaat gewoon de hele zijkant eraf gesneden en zitten die pagina's er los in. HUUURRRRR.... En het lamineerapparaat wilde niet warm worden dus die is nu maar half gedaan. Gelukkig zitten in ieder geval de randjes vast zodat het blaadje er niet uit valt.

Pfft, als ik het nu nog een keer aan moet passen, spring ik uit mijn vel denk ik.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik heb nu toch weer zoiets vriendelijks meegemaakt, dat moet ik even delen. Ik heb gister twee boeken besteld bij Boekenkraam.nl. Als betaaloptie doe ik altijd "op vooruitbetaling", dan moet je het dus zelf overmaken. Dat vind ik handiger, omdat ik niet altijd een Ideal kastje bij me heb. Krijg ik vanmorgen een mail van Boekenkraam dat ze t/m donderdag geen verzendkosten rekenen. Officieel val ik net buiten deze actie, maar ik dacht ik vraag het gewoon (ik moet immers ook op de kleintjes letten). Maar ik mag de verzendkosten ad € 2,95 gewoon laten zitten. Dankjewel Boekenkraam voor, wederom, een geweldige service! :D

En Elmida is het ondertussen al gelukt om een geslaagde versie te printen, perforeren, lamineren en ringbandineren? :)
Aan het lezen:
Gelezen:
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

Tof! Dat is wel echt netjes zeg! Wat voor soort site is dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.

En nou, het is inmiddels ingeleverd, maar niet helemaal netjes. Beter is het in één keer voldoende want als ik het nu nog weer opnieuw moet doen, spring ik uit mijn vel!

Kunnen wij trouwens zelf ook reviews schrijven op de site? Dat lijkt me wel een keer leuk.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Elmida schreef:Kunnen wij trouwens zelf ook reviews schrijven op de site? Dat lijkt me wel een keer leuk.
Hoe bedoel je dit precies? Je kan altijd je reactie onder een recensie plaatsen, waarin je laat weten wat jij van dat boek (of de film) vindt. Je kan echter ook een reactie plaatsen onder een willekeurig boek (of film) in de databank. Deze reacties zie je in het kort terug in het overzicht aan de rechterkant van de homepage, zodat men weet dat er iemand ergens op gereageerd heeft. Of is dit totaal niet wat je bedoelt?
Aan het lezen:
Gelezen:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik zat er net opeens aan te denken dat ik graag alle The Avengers gerelateerde Marvel films een apart plekje wil geven in mijn persoonlijke video- (en biblio-) theek. Het probleem is dan echter of ik alle niet aan The Avengers gerelateerde films daar ook bij neer zal zetten (Daredevil, Spider-Man, Blade, Fantastic Four, etc.). En moet ik dan ook die van DC Comics (Batman, Superman, Green Lantern, etc.) daar dan ook bijzetten? En de overige superheldenfilms dan (Kick-Ass, Hellboy)? En waar haal ik dat aparte hoekje vandaan?? Alles is vol!! Drama! :P
Aan het lezen:
Gelezen:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Haha, je bent gek :mrgreen:

(ik had hetzelfde idee, maar ben niet verder gekomen dan gewoon alle superheldenfilms bij elkaar te zetten. We hebben nu eenmaal maar 1 kastje waar dvd's in staan :) )

Ik zeg, gooi alle romantische komedies van je vriendin in een doos en zet op die plek je superheldenfilms neer. ;)
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

TimdeKW schreef:
Elmida schreef:Kunnen wij trouwens zelf ook reviews schrijven op de site? Dat lijkt me wel een keer leuk.
Hoe bedoel je dit precies? Je kan altijd je reactie onder een recensie plaatsen, waarin je laat weten wat jij van dat boek (of de film) vindt. Je kan echter ook een reactie plaatsen onder een willekeurig boek (of film) in de databank. Deze reacties zie je in het kort terug in het overzicht aan de rechterkant van de homepage, zodat men weet dat er iemand ergens op gereageerd heeft. Of is dit totaal niet wat je bedoelt?
Nou, ik bedoelde meer gewoon dat er een apart subforum komt waar wij als leden dan ook onze eigen artikelen en reviews neer kunnen zetten. Gewoon voor de leuk.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ja maar, de meeste van die romantische films zijn ook van mij... :oops: :mrgreen:

Ik heb een brede smaak wat films betreft. :)
Aan het lezen:
Gelezen:
Plaats reactie