Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door TimdeKW »

Een dubbele verjaardag! Dat vraagt om een traktatie! Ik ben benieuwd wat je gaat trakteren. ;)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Leuk Tim, ik ben benieuw wat je van het optreden vindt! Succes Elmida met je opdrachten. En alvast gefeliciteerd dragonguy :D

Ikzelf krijg morgen visite en zondag viert mijn vriendin haar verjaardag voor vrienden. Dus een gezellig weekend voor de boeg :D
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Toevallig zitten mijn man en ik net te luisteren naar Epica, goede band hoor :!: Wij wensen jou een supervet concert toe Tim, en heel veel luisterplezier.
Morgen is boodschappendag, en even naar Action op boekenjacht. Verder zijn wij het hele weekeinde rustig thuis. Filmpje(s) kijken dan maar. :)
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

@ Tim: ik hoop wel dat het me helpt om voor de master die ik heel graag wil doen geselecteerd te worden, dus wat dat betreft is het niet voor 'niks'! Dat is de master Redacteur/editor trouwens, kwijl... Maar ze nemen maar 20 van de gemiddeld 70 aanmeldingen aan, dus ik ben nu al zenuwachtig, ondanks m'n sterke CV. :P

Haha en papieren to do-lijstjes: hell yeah! En een papieren agenda, natuurlijk. Ik vind het echt overzichtelijker om het op papier te doen én het is heel leuk om alles wat je al hebt gedaan door te strepen. :P Zo te horen heeft die werkgever van jou een betere agenda en/of een betere secretaresse nodig... Dingen vergeten op het werk, dat kun je niet maken!
Yvonne schreef:Morgen is boodschappendag, en even naar Action op boekenjacht.
Leuk!! Ik zit te twijfelen om morgen ook even langs te Action te lopen, maar het lijkt me stug dat ze sinds 2 weken ineens nieuwe boeken hebben. Hihi en ik had er vorige keer al een stuk of 10 meegenomen, er zaten echt mooie dingen tussen... Sowieso die hardcovers van Neil Gaiman ook, daar heb ik er maar een paar extra van gekocht om ze weg te geven. :lol: Ik kon ze gewoon niet laten liggen!
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Ik heb er dus ook 3 op de kop getikt, die hardcovers van Gaiman bedoel ik, en ik ben erg blij met de strip van de Shannarareeks van Terry Brooks. :D
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik kwam gisteren even langs de Action in mijn dorp, maar daar hadden ze helemaal geen fantasy meer, zelfs de Gaimans niet meer. (gelukkig had ik die de vorige keer allemaal al meegenomen) Dus helaas nog steeds geen Duistere Geest :(
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Bij Action in Zevenbergen hadden ze er 2, als ik dat had geweten had ik die andere voor jou meegenomen Dave, dan had ik het boek naar je toegestuurd. :geek:
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Misschien moeten we maar een gezocht-actiontopic openen waar iedereen z'n verlanglijstjes kan plaatsen... :P Het verschilt echt zoveel per filiaal...!
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Goed idee puzemuze :!:
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik heb er een paar gehad in de omgeving en het aanbod is eigenlijk wel het zelfde.
In een filiaal liepen de boeken zo hard dat ze niets meer hadden.
Een ander filiaal heb ik leeggekocht :D
Maar dat was de laatste keer weer netjes aangevuld ;)
Met als nieuwe toevoeging De bronnen van het kwaad deel 6 van de Donkere tijd deel 3 die er vorige keer lag heb ik dan weer niet gezien.
Van N. Gaiman mis ik nu alleen Alles is breekbaar
Plaats reactie