Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door Dave »

Zo, een heftige tijd achter de rug met een ziekenhuisopname van mijn jongste zoontje! Alles is weer goed ondertussen, dus we kunnen weer rustig het leventje oppakken. Het leek eerst heel onschuldig een oorontsteking te zijn, maar was inmiddels al zo vergevorderd dat er een operatie en flinke kuur bij kwam.

Toch wel heftig, bij zo'n kleintje! :cry:
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

Das niet zo mooi. Goed om te lezen dat het allemaal is goed gekomen. :duim:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Eind goed, al goed, maar ik kan me voorstellen dat het zeker geen makkelijke periode is geweest. Gelukkig gaat alles weer goed!!
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik loop momenteel in de boekhandel in Maastricht en kom daar de Eclips tegen met een flinke promotie voor FantasyWereld op de achterkaft. :)
Mooi hoor!!
Aan het lezen:
Gelezen:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

:orc:

Tof hè! Wij zijn er ook ontzettend blij mee ;) Diezelfde afbeelding lag als flyer ook op verscheidene kraampjes op elfia en hopelijk op meer evenementen..

FantasyWereld komt naar je toe deze zomer!
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Op 12 mei heb ik een maagverkleining (sleeve gastrectomie) laten uitvoeren. Ik heb al 10 jaar een chronische ziekte waardoor ik thuis ben en veel moet rusten en ik was dus veel te dik geworden. Via klassieke diëten en bewegen lukte het me gewoon niet, dus heb ik begin dit jaar maar de knoop doorgehakt en me laten opereren! Intussen ben, samen met mijn pré-dieet, al 19kg kwijt! Ik zou er in totaal +/- 50kg moeten afvallen, dus ik heb nog een hele weg voor de boeg, maar ik ben goed bezig! :D :duim:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hey Peter, dat klinkt als een heftige ingreep, maar fijn dat het resultaat blijkt te hebben! Ik kan me voorstellen dat dat heel lastig is. Heb je hulp bij het hoe en wat je kunt doen met bewegen en tips voor gezond eten?

Dit weer nodigt wel uit af en toe lekker een stukje te wandelen, maar ik weet niet of dat lut met je ziekte? Heel veel sterkte en succes gewenst!
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Dat is zeker niet niks! 19 kg in een paar maanden. Goed dat je dan toch die stap hebt durven zetten en fijn dat het effect heeft. Op naar die 50! ;)
Aan het lezen:
Gelezen:
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Ik word wel goed begeleid door een team met de chirurg, diëtiste, psycholoog, ... :duim:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Volgend weekend gaan we eens een dagje naar Maastricht en dan ben ik van plan om naar de Boekhandel Dominicanen te gaan. Dat is naar het schijnt een boekhandel dat gelegen is in een 700 jaar oude kerk, dus ik ben wel benieuwd!!
https://www.libris.nl/dominicanen/
Plaats reactie