Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door De rattenvangster »

Ik bedoel herkansers van semester één. Dus een tweedejaars die één vak van jaar één, semester één niet gehaald had. Ook niet met de her.

Hoe kun je sommigen nog helemaal niet gezien hebben als er geen dropouts zijn? Is er geen aanwezigheidsplicht (wel lekker :))?
Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid »

Neen, er is geen aanwezigheidsplicht. De aanwezigheid in de colleges wordt wel sterk aangeraden :P
liza
Pixie
Pixie

Bericht door liza »

Hmz, even over wat anders, best heftig nieuws zeg van Friso! Het zal toch niet gebeuren dat... :( . Oké er sterven elke dag mensen maar toch. Ik vond het wel heftig nieuws, aangezien mijn neef, broer en vriend ook wel eens buiten de piste skieën...het kan dus zomaar iedereen overkomen!

http://www.nu.nl/prins-friso/2745518/ge ... friso.html

Hij had beter ergens anders op vakantie kunnen gaan waar het warm weer is en geen lawinegevaar dreigt. Ik heb inmiddels ook mijn vakantie geboekt via www.groupon.nl.
Laatst gewijzigd door liza op 06 mar 2012, 12:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Skieën ze ook buiten de piste als er behoorlijk wat lawinegevaar is? :shock: Ik vond dat namelijk niet zo slim van Friso. Maar goed, het kan inderdaad iedereen overkomen. Ik hoop dat Friso het overleeft, maar ik vind die hele mediahype wel een beetje overdreven, hoor (zegt de journaliste ;) ). Breaking news! Beatrix en Mabel bezoeken Friso! :o

Over dat journalistiekgebeuren... ik ben één van de slachtoffers van het gedoe rondom de opleiding Journalistiek van Windesheim. Gelukkig werd ik vandaag gebeld met het nieuws dat mijn diploma gewoon rechtsgeldig is. Ze hebben m'n afstudeerscriptie en stageverslagen bekeken en er was niets mis mee :mrgreen: Dat geldt trouwens voor al m'n oud-klasgenoten (van wie ik het tot nu toe gehoord heb), dus ik hoop niet dat dat onderzoek voor niks is geweest...
liza
Pixie
Pixie

Bericht door liza »

Tsja, je weet niet half wat voor waaghalzen sommigen mannen kunnen zijn. Maar bij hun was er dan geen sprake van lawinegevaar, maar desondanks, je weet nooit wat er kan gebeuren.

Ow, wat goed! Gefeliciteerd! Ja, wat een gedoe! Eerst dat gedoe rondom InHolland en daarna kwamen dus andere opleidingen/scholen aan het licht. Pfff...echt niet eerlijk, het is immers de verantwoording van de desbetreffende school. Maarja, de regering kan als ons normale burgers vanalles maken...Nu ook weer dat gedoe met langstuderenden. Hallo, je krijgt maar 4 jaar studiefinanciering dus dat je eventueel daarna langer studeert, dat is dan toch voor je eigen rekening/lening?! Waarom moet er boven de lening (waarvoor je al extra betaalt) nog een extra boete komen?! Zo schrik je mensen af om hun studie af te maken of er zelfs aan te beginnen en dat kan nooit goed zijn voor de arbeidsmarkt en uiteindelijk voor onze economie! De regering weet van gekheid niet meer waar ze hun tekorten van moeten betalen.
liza
Pixie
Pixie

Bericht door liza »

Hmz, nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen rondom Friso...zou hij in coma liggen en nergens op reageren? Volgens mij ziet het er niet al te best uit :(
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Beatrix heeft al haar afspraken voor het weekend afgezegd, dus dat is geen goed teken. Ik denk inderdaad niet dat dit nog goed gaat aflopen voor Friso en zijn familie..
Aquila
Feniks
Feniks

Bericht door Aquila »

Vanmiddag om 12:00 geeft Willem Alexander een persconferentie omtrent Friso. Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat het geen fijne boodschap is.
Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid »

Het was niet Willem Alexander, maar het is inderdaad geen fijne mededeling.
Aquila
Feniks
Feniks

Bericht door Aquila »

Geen Willempie nee. Mijn informatie was blijkbaar incorrect. Maar ik denk dat ze niet al te lang meer wachten met Friso. Als hij na een paar weken niet bijkomt is er grote kans dat ze hem laten gaan. Het is voor niemand fijn om zijn lijden te verlangen.
Plaats reactie