Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door angela » 12 jan 2015, 18:03

Ik las net dat fantasyboeken.org er mee stopt.
http://www.fantasyboeken.org/

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 12 jan 2015, 23:17

Ik heb het vernomen! Dit heb ik echt niet aan zien komen, ze hadden juist zoveel mooie plannen!

Ik vind het uiteindelijk wel erg jammer, want een beetje diversiteit is alleen maar goed. Maar een hobby als deze moet je alleen doen als je er nog genoeg voldoening uit kan halen. Als dat niet lukt is het inderdaad zaak iets nieuws te gaan doen. Ik wens ze in ieder geval veel plezier en geluk in hun nieuwe projecten! Ik heb hun website altijd met veel plezier bezocht.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 13 jan 2015, 18:48

Ik moet eerlijk zeggen ik keek maar af en toe op hun site.
Maar inderdaad jammer dit samen met het bericht over Fantasyval... Toch weer 2 dingen minder in fantasyland :?

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 14 jan 2015, 22:45

Inderdaad, zo zijn er de laatste tijd meer dingen verdwenen op fantasygebied. Gelukkig komen er ook wel af en toe nieuwe initiatieven bij! Zoals dat Duinrell Fantasyworld dinges..

Maar qua specifieke recensies websites blijft er niet zoveel over. Planet-Aeon is al tijden niet zo actief, net zoals MagicTales. Drakengloed was al veel eerder stilgevallen en ook Fantasy-Realm heeft aangekondigd de deuren te sluiten. PureFantasy heeft nog wel een forum, maar is ook verre van actief.. Blijft eigenlijk alleen Hebban Fantasy over, als portaal. (En wij uiteraard.)

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 16 jan 2015, 13:18

Misschien moet je daar nog even gaan spammen dat ze hier terecht kunnen ;)

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 27 feb 2015, 11:19

Ik had afgelopen dinsdagavond een examen vlakbij het Plein in Den Haag. Ik had van te voren nog even de tijd en ben toen bij de nieuwe winkel van Paagman naar binnen gelopen (ik liep er toch langs). Het zag er allemaal behoorlijk modern en strak uit. De boel rook nog nieuw. :)
De winkel is kleiner dan de vorige locatie en ook nog eens behoorlijk ruimtelijk ingericht. Ze zijn daarnaast samengegaan met platenzaak Velvet, dus er is nu ook een kleine selectie muziek en film te koop. Mooie winkel!
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 28 mar 2015, 18:00

Hallo leute. Ik steek mijn neus nog even om de hoek. Een tijdje ben ik weinig actief geweest hier, veel andere dingen aan m'n hoofd gehad. Maar langzaam maar zeker gaat het lever weer iets beter. Daarnaast gaan we terugverhuizen naar Nederland en daarom ben ik ben wat spullen aan het opruimen, waaronder een paar boeken. Toen dacht ik, wie kan ik nu gelukkig maken met Nederlandstalige fantasy boeken... Wie o wie. :lol:

Ik zal zo even een post maken in de bazaar ;).

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 29 mar 2015, 14:29

Hey Munnin, fijn je hier weer eens te zien ;) Goed om te horen dat het langzaam weer beter gaat!

BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover » 31 mar 2015, 15:38

Hallo luitjes!
Ik kon bij de 'Fantasy Boeken' geen Topic vinden van Bernhard Hennen.
Of heb ik erover heen gekeken? :roll:
In ieder geval wilde ik een begin gaan maken aan de serie, DrakenElfen.
Maar wat vinden jullie, is het verstandiger om eerst de voorgaande serie te lezen? (De Elfen)
Ik moet eventjes een duidelijk overzichtje halen voor mezelf van de chronologische volgorde van de series en boeken. :D
Books read in 2020: 9
Books bought in 2020: 4
Donald Duck pockets collected in 2020:
Manga collected in 2020: 10

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 31 mar 2015, 17:27

Volgens mij schrijft Hennen alles in dezelfde wereld. Ik zou daarom beginnen bij het begin, dus bij De Elfen. Het is een dikke pil, maar absoluut een goed boek!
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Plaats reactie