Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door Dave »

Ik kon/kan niet echt vrijnemen en mijn vriendin (die basisschoollerares is) ook niet. Maar zij heeft dus wel herfstvakantie binnenkort, dat is wel handig :)

We doen tot nu toe alles in het weekend en 's avonds. Even doorzetten en dan hopen we begin november in ons nieuwe huisje te zitten. We hebben wat dat betreft inderdaad goenoeg hulp, qua helpende handen, maar ook qua geleend materiaal :D

En echt verbouwen doen we ook weer niet. We hebben alle laminaat en vloerbedekking door de vorige bewoners eruit laten halen. Behang hebben we nu dus zelf eraf gehaald. Komend weekend opnieuw behangen allemaal, en dan het weekend (of de twee weekenden) erna hopelijk nieuw laminaat. En dan het laatste weekend van oktober verhuizen!

Hebben jullie destijds veel moeten doen aan het nieuwe huis?
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Bericht door De rattenvangster »

Klinkt goed! Dan hebben jullie nog bijna twee maanden om het huis helemaal gezellig te maken voor de kerst en de koude wintermaanden :)
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Nee, viel enorm mee! Wij hebben een huis gekocht dus wat we eruit wilden hebben, moesten we er wel zelf uithalen. :(
Wij hebben ook het tapijt eruit gehaald, overal het behang van de muren, verder de boel gewit, alle muren behangen of geverfd, laminaat gelegd, trap geschuurd en gelakt en alle deurposten geverfd. De vorige eigenaren hadden niet zo lang geleden alles verbouwd, dus de keuken, wc en badkamer waren nog vrij nieuw. Er zit zelfs nog een paar jaar garantie op de keuken, dus daar hebben we verder niets aan gedaan. Behalve dan nieuwe WC brillen, wel zo fris... :)

Daar hebben we het huis bij voorbaat ook wel op geselecteerd hoor, want we hadden geen geld voor grote verbouwingen. We zochten dus iets wat er nog goed uitzag, dit huis was dus als een geschenk uit de hemel.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
André62
Pixie
Pixie

Bericht door André62 »

Hallo vrienden,
Is er hier ook een topic waar ik me officieel kan voorstellen?
Alhoewel de meeste van jullie me allang kennen.

Groetjes,
André62 :geek:
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Hé! Wat leuk om jou hier te zien :D

Ja, die hebben we. Klik hier.
André62
Pixie
Pixie

Bericht door André62 »

De rattenvangster schreef:Hé! Wat leuk om jou hier te zien :D

Ja, die hebben we. Klik hier.
Jou lieve boef! Zitten tijgers tegenwoordig alleen maar op ratten te jagen? :lol:
Vroeger op Punkyfish was ik de nieuwsrat, dus mag ik toch hier ook wel weer oppassen.
Maar inderdaad geweldig leuk om jou ook op deze site te ontmoeten. Je bent en blijft mijn internetmaatje. Ook al zou ik bijna je opa kunnen zijn..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Wel een toffe opa dan :mrgreen: Bijnaam hier komt door mijn pseudoniem bij de laatste Unleash Award. Daar noemde ik me R. van Hamelen en mensen bleven denken dat ik een man van middelbare leeftijd was. Ratten zijn een armzalig dieet. Doe mij maar iets uitdagenders ;)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik heb het idee dat onze poes niet zo blij is dat we zoveel weg zijn voor het klussen. Ze heeft nu al een aantal keer haar kattenbakkorrels door de keuken geschraveld en har drinkbakje omver gekrabd. :D
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Oei. Snel extra knuffelen dan maar ;) Straks neemt ze niet eens meer de moeite om naar de kattenbak te gaan en gaat ze naar je bed (zo eentje hebben we er hier).
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Gelukkig hebben we de deur naar de slaapkamer altijd dicht, dus daar krijgt ze de kans niet voor ;) Maar gelukkig is het nu vakantie voor de bassisscholieren en heeft mijn vriendin dus een weekje vrij. Dus ze krijgt nu weer even wat meer aandacht.

Voor ons nieuwe huisje krijgt ze een mooie nieuwe (grotere) krappaal, hopelijk maakt dat het een beetje goed :D
Plaats reactie