Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
oli4
Pixie
Pixie

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door oli4 » 06 okt 2014, 09:23

Dave schreef:Mijn vriendin zit nu op ~39 weken zwangerschap, dus echt actief gaan we het sowieso niet maken ;)
Wow Dave! Dat wist ik nog niet. Proficiat kerel! Spannende tijden, nietwaar? Is het je eerste kindje? Weet je al wat het gaat worden - jongen of meisje (of wil je dat liever geheim houden tot op het einde)?

Mijn zoon (Sybren) is nu 8 maanden en 1 week en mijn dochter (Syrah) is 2 jaar. Ik voel me dus ietwat verbonden met het thema :)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 08 okt 2014, 21:14

Leuk oli4! Inmiddels is het geplande rustige weekendje niet zo rustig geworden, want zaterdagochtend is mijn tweede zoontje geboren: Jesse. :D Alles is goed verlopen en diezelfde middag mochten we alweer naar huis!

Hoe reageerde je dochter toen jullie zoontje werd geboren? Owyn is nu een jaar en 10 maanden en hij vind het allemaal maar gek :)

Het kan goed zijn dat ik de komende tijd dus weer even niet zo vaak/lang op FantasyWereld te vinden ben, hoewel ik via mijn mobieltje altijd wel veel check. Lange posts schrijven is alleen wat lastiger ;)

oli4
Pixie
Pixie

Bericht door oli4 » 09 okt 2014, 11:38

Mijn welgemeende gelukwensen Dave! Leuke naam :)
Stellen moeder en kind het goed? En de vader?

Niet van aantrekken als je wat minder online al zijn, je hebt nu wat belangrijkers om voor te zorgen! We begrijpen dat wel!

Onze zoon is 's nachts geboren en mijn vrouw voelde zich goed genoeg om de ochtend erna naar huis te gaan. (Sterk, vind ik) De ochtend erna kwam oma met onze dochter naar het ziekenhuis. We hebben samen op het bed gezeten om ze aan elkaar voor te stellen en dan hebben we gezegd dat we dit baby'tje mee zouden nemen naar huis. Ze was er direct mee akkoord gegaan :)
Ze was ook maar 1 jaar en 5 maanden op dat moment.
Ze heeft hem onmiddellijk aanvaard, maar ze is wel nogal bezitterig met haar eigen speelgoed. We leren haar dat ze iets aan Sybren moet geven in de plaats van wat ze hem afneemt en het begint te werken :)

Ze vond het ook een beetje raar, maar de baby is altijd aanwezig en ze was er snel aan gewend. Al gauw begon ze dingen te brengen naar 'het babieke'. Beste leuk hoor :)

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 09 okt 2014, 22:40

Dave schreef:Leuk oli4! Inmiddels is het geplande rustige weekendje niet zo rustig geworden, want zaterdagochtend is mijn tweede zoontje geboren: Jesse. :D Alles is goed verlopen en diezelfde middag mochten we alweer naar huis!

Hoe reageerde je dochter toen jullie zoontje werd geboren? Owyn is nu een jaar en 10 maanden en hij vind het allemaal maar gek :)

Het kan goed zijn dat ik de komende tijd dus weer even niet zo vaak/lang op FantasyWereld te vinden ben, hoewel ik via mijn mobieltje altijd wel veel check. Lange posts schrijven is alleen wat lastiger ;)
Aha, dat is pas leuk nieuws ! Van harte gefeliciteerd Dave met je zoontje. Hopelijk stellen moeder en zoon het goed. Wel een sterk ras die vrouwen, bevallen en hop terug naar huis (dit is ondenkbaar in België).

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 11 okt 2014, 21:38

Dave schreef:zaterdagochtend is mijn tweede zoontje geboren: Jesse. :D Alles is goed verlopen en diezelfde middag mochten we alweer naar huis!
Gefeliciteerd Dave, ook aan je vrouw uiteraard! :D
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 12 okt 2014, 14:08

Dank! De hele bups ligt nu lekker te slapen (inclusief vriendin ;) ) dus even de gemiste posts o het forum bekijken...

oli4
Pixie
Pixie

Bericht door oli4 » 14 okt 2014, 12:20

Heb jij al een beetje kunnen slapen? ;)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 14 okt 2014, 16:46

Haha, ach. Slapen komt over een paar jaar wel weer :lol:

Op zich kan ik het slaapgebrek wel goed aan, maar ik ben nu al een weekje flink verkouden/grieperig geworden en dan is het weer minder prettig om geen hele nachten door te kunnen slapen. Maar ook dat komt goed, veel fruit eten ;)

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 14 okt 2014, 20:13

Nog gefeliciteerd Dave!
jongen.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 15 okt 2014, 11:36

Gefeliciteerd Dave, met de gezinsuitbreiding van een nieuwe kleine toekomstige geek :D.

Afbeelding

Plaats reactie