Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door Dave » 27 sep 2011, 14:48

Was Pottermore niet tot eind september voor beta accounts en vanaf oktober voor iedereen beschikbaar? ZIjn er mensen die zich gaan inschrijven als hij over een weekje open gaat?

Ik moet zeggen dat ik nog steeds geen beeld heb bij wat er nou allemaal gaande is op de website. Wat kun je hier allemaal doen? Iemand die er al wat meer over weet?

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 27 sep 2011, 14:53

Toevallig heeft de website waar ik veel tijd doorbreng daar al eens naar geïnformeerd.

All you need to know. For now...
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 27 sep 2011, 18:24

Tot nu toe was het voor mij ook nog vaag, maar nu ik dit lees wil ik me wel heel graag inschrijven! Ik hoop dat het net zo geweldig is als ik me voorstel. Zoiets dat we zelf interactief de boeken door kunnen lopen? Zelf alles meemaken? Je hebt overal op internet wel van die minisorteerhoedtestjes enzo, maar ik hoop dat dit veel beter wordt.

Ik kan niet wachten tot oktober :mrgreen:

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 29 sep 2011, 11:39

Nog een paar daagjes volhouden ;)

Morgen krijgen mijn vriendin en ik de sleutels van ons nieuwe huisje! Jeej, het klussen kan dan beginnen :D Een leuk huurhuisje waar we eindelijk ruimte hebben.. We wonen nu erg klein (zo klein dat de kledingkast niet in de slaapkamer past en nu in de woonkamer staat :P), dus hopelijk kunnen we alles een beetje vullen.. Maar dat zal snel genoeg gebeuren denk ik zo. Ik kwam een jaar geleden uit een studentenkamertje dat nog vele malen kleiner was en als je ziet wat ik in die tijd allemaal erbij heb gekocht/gekregen..

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 29 sep 2011, 11:45

Gaaf! Leuk om te horen!! Jullie wonen nu ook al samen? Ik ben afgelopen juli gaan samenwonen en dat klussen was niet mijn favoriete bezigheid, maar het resultaat maakt alles goed! Heel veel plezier ermee :)
En ik (wij?) ben (zijn?) wel benieuwd naar het resultaat en dan vooral je aparte boekenkamer. Ik neem aan dat je daar wel een eigen kamer voor hebt gereserveerd toch?? ;)
Aan het lezen:
Gelezen:

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 29 sep 2011, 12:14

We wonen nu iets meer dan een jaartje samen inderdaad. Sommige dingen vind ik helemaal niet erg om mee bezig te zijn (vooral de finishing touches: verven, plintjes maken, dingen ophangen, kasten in elkaar zetten enz..), maar aan behang afhalen, de tuin bijwerken (is nu een jungle) en schoonmaken beleef ik minder plezier. Gelukkig maakt het resultaat altijd alles weer goed :)

Een soort van studeerkamer hebben we wel gepland ja. Maar ik ga mijn mooie boeken niet zomaar wegstoppen natuurlijk, ik heb een Billy gereserveerd voor de mooiste boeken en die staat gewoon in de woonkamer ;) Daarnaast komen dan nog twee iets kleinere boekenkasten waarin we DVD's en nog wat boeken willen zetten.. Over een maandje kunnen jullie hopelijk het resultaat zien!

Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter » 30 sep 2011, 14:53

cool, nieuw huis. ik heb lekker weekend, vandaag studiedag

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 03 okt 2011, 13:08

Heerlijk weer geweest om te studeren in het zonnetje Grago!

Wij hebben met wat hulp flink zitten klussen en we zijn echt heel blij met hoe het opschiet. Al het behang is eraf en alle plafonds gewit. En een grote muur in de woonkamer is lichtgrijs geverfd en de hele overloop wit..

(Spierpijn!)

Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter » 04 okt 2011, 21:50

binnenkort foto's?

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 05 okt 2011, 13:57

Veel handen maken licht werk. Dat heb ik destijds tijdens het klussen ook ondervonden. Ik ben alle hulp eeuwig dankbaar!

Hoe verloopt de verbouwing? Hebben jullie speciaal vrij genomen of vinden alle werkzaamheden in de avonduurtjes en weekenden plaats?
Mijn vriendin en ik hadden 2 weken vrij genomen en na anderhalf zijn we verhuisd en was praktisch alles gedaan, maar we hadden dan ook iedere dag hulp. (Scheelt wanneer ouders en schoonouders met pensioen zijn :) )
Aan het lezen:
Gelezen:

Plaats reactie