Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door Dave » 23 jul 2013, 16:41

Ik vond GTA 1 en 2 grappig, maar toen het 3D werd trok het me niet zo meer (en kon mijn computer het niet meer aan. Zelfs GTA 3 kan mijn laptop niet trekken :P

Moet je nu ook een PS4 kopen voor deze nieuwe GTA?

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 23 jul 2013, 16:46

Nee! Dat is het mooie ervan. Tot een ieders grote verbazing komt de game gewoon uit op de PS3. Dus ik hoef de komende jaren ook nog geen PS4 o.i.d. te kopen. Voorlopig vermaak ik me nog wel even met GTA V (en IV, want die heb ik ook nog lang niet uitgespeeld. Red Dead Redemption, van de makers van GTA, precies hetzelfde idee, maar dan als Western, heb ik slechts een uurtje gespeeld).

Maar geef dan op z'n minst toe dat het filmpje er geweldig uitziet! Wat je zit is in-game, dus zo ziet het er tijdens het spelen uit. Prachtig toch!?
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 23 jul 2013, 17:09

Ja, ik geef toe, het ziet er echt belachelijk mooi uit. En vooral dat die wereld gewoon ook zijn gang gaat terwijl je je personage speelt lijkt me heel knap gemaakt. Zoveel variabelen, maar het maakt het er een stuk dynamischer en realistischer op. Ook wel grappig dat je tijdens de actie tussen personages kunt switchen om jezelf te assisteren :P

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 23 jul 2013, 18:13

Ik vond de oude games leuk omdat ze nog een beetje silly waren. GTA 4 was ik na een paar uur al op uitgekeken en de nieuwe game (wat ik er van gezien heb so far) interesseerd me amper (ik ben zeer duidelijk niet de doelgroep :P - I lurb the cars and the city and everything, but those characters are obviously not made to appeal to my kind :P). Red Dead Redemption daar in tegen, wat een vette game is dat. Daar heb ik heel wat uurtjes in zitten :D. Stiekum ben ik ook best fan van de tafeltennis game die Rockstar gemaakt heeft :P.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 24 jul 2013, 13:00

Ik wilde eerst GTA IV uitspelen, voordat ik aan Red Dead Redemption zou beginnen. Voorlopig ben ik nog niet aan laatstgenoemde toegekomen. Ik heb de game wel even aangehad en het zag er schitterend uit. Toch spreekt GTA mij nèt iets meer aan, dus het zal wel even duren voordat ik eindelijk eens goed ga zitten voor RDR. Gelukkig ben ik nog jong. :)
Aan het lezen:
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 26 jul 2013, 01:28

Ik ben weer thuis na 3 weken Frankrijk :)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 26 jul 2013, 21:23

Top, heb je het naar je zin gehad?

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 27 jul 2013, 23:27

Ja :) het was gezellig, jammer genoeg wel - bijna - elke avond tegen een uur of 19u onweer en regen. Maar overdag lekker warm en veel kunnen lezen, dus dan kan mijn vakantie al niet meer stuk :)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 16 aug 2013, 16:00

Bijna weekend! Jeej :)

Wat hebben jullie allemaal voor plannen?

Ik ga morgen naar Amsterdam om met vrienden weer eens te magiccen en dan zondagavond naar Elysium met mijn vriendin.. Heb er zin in!

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 16 aug 2013, 16:10

Ik ga misschien even helpen klussen bij familie. Geen bioscoop voor mij, maar dat geeft niet want ik heb de afgelopen week maar liefst 5 films in de bioscoop gezien; :)
Spoiler: Toon
Maandag:
The Heat 8/10
The Lone Ranger 7,7/10

Donderdag:
Percy Jackson: Sea of Monsters 6/10
Grown Ups 2 3,5/10
Elysium 7,5/10
Aan het lezen:
Gelezen: