Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door angela »

Connie schreef:Vraagje, gaat er nog iemand naar de elf-fantasy fair volgend week-end :D

Dit jaar niet, ik moet werken.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Marije schreef:Dat hoop ik ook! Ik weet nog dat ik de afgelopen fair helemaal verkleumd was en m'n jurk een modderrand van tien centimeter had :(
Hoe is het je deze keer vergaan? Ik ga vanmiddag voor het eerst, ben erg benieuwd! Ik hoop ook met veel mensen achter de boekenkraampjes te kunnen praten :)
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Dave schreef:
Marije schreef:Dat hoop ik ook! Ik weet nog dat ik de afgelopen fair helemaal verkleumd was en m'n jurk een modderrand van tien centimeter had :(
Hoe is het je deze keer vergaan? Ik ga vanmiddag voor het eerst, ben erg benieuwd! Ik hoop ook met veel mensen achter de boekenkraampjes te kunnen praten :)
Ik ga zo ook op pad met mn broertje, Immanuel en een andere vriend plus broertje (typisch hoor, ik zou met vriendinnen gaan, maar nu hebben alleen ik en mijn broertje een jurk aan :P). Maar misschien komen we je dan nog tegen! :D
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Ik vond het gister in elk geval erg geslaagd! :mrgreen: Het was wel koud, vooral als de zon even weg was, maar verder zat het weer mee en was het erg gezellig. Heb één boek gekocht (Overstroomd - Eva Moraal) en verder nog wat ringen en oorbellen :D O, en een mooi beeldje van een kasteel!

Iedereen die vandaag nog gaat, nog veel plezier!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik ben vandaag geweest en vond het echt heel leuk. Voor mij was het de eerste keer en ik heb me uitstekend vermaakt. Lekker snuffelen in allerlei soorten kraampjes, lekker eten en even in het zonnetje geluisterd naar de Pyrates (dacht ik), grappige muziek. En het leukste was nog dat het contact met de auteurs die erg enthousiast waren. Heb ontzettend leuk gepraat met heel veel schrijvers (en een aantal handtekeningen verzameld, ik had wat boeken meegenomen en eentje gekocht ;) ). En dan nog heb ik niet eens iedereen gesproken die ik wilde spreken.

Hoewel ik zelf helemaal niet zo van het verkleden ben vond ik het ook supermooi om te zien hoe mensen zich hadden uitgedost. Tot in de kleinste details uitgewerkt.. En we zijn Immanuel en Adinda nog tegengekomen, dat was wel toevallig :)
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

Jaloooooooers :( Het lijkt wel of iedereen naar de EFF is geweest, ook een collega en 3 vrienden van mij. Als het kan wil volgend jaar gaan, maar ik zie dat ze vallen in april en september. Als ze weer rond 21 april vallen kan ik weer niet omdat mijn vader dan jarig is en in september is er een dikke kans dat ik bezig ben met stage en dergelijken gezien het dan het hoogseizoen is voor toerisme.
Connie
Dwerg
Dwerg

Bericht door Connie »

Dit jaar ben ik voor het eerst geweest en ik vond het heel erg leuk. Ik heb mijn ogen uitgekeken naar al die mooi verklede mensen, heerlijk rondgewandeld (bij wijze van spreke dan, jetoen duwde mijn stoel ). Veel te veel uitgegeven, gezellig geklets met een aantal schrijvers/ schrijfsters, En bij de kraampjes allerlei lekkere dingen gesnoept.
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Helaas hebben wij dit moeten missen. We zijn nog steeds ( veelte ) druk met ziekenhuis bezoeken waar we de eerste tijd nog wel even aan vast zitten vrees ik. Heeft iemand miss een linkje waar ik de fotos kan zien? Heb zoiets nog nooit meegemaakt dus ben ergens wel heel erg benieuwd!
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Geen problemen toch? Gewoon check-ups hoop ik.

De meeste foto's en filmpjes zijn te vinden op de website van EFF. Ziehier:
http://elfia.com/events/haarzuilens-2013/
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Hallo Lavinia,

Wat ik me eigenlijk alweer een tijdje afvraag, maar omdat je even wat minder aanwezig was op het forum steeds vergeet te vragen. Ben je al naar dat pretpark in Londen geweest?
Zo ja, vertel!! :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Plaats reactie