Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
GlitterPrins

Re: Even voorstellen

Bericht door GlitterPrins »

Hallo, mijn naam is Alex en ben 31 jaar oud. Heb in mijn jeugd erg veel gelezen maar dit is de laatste jaren terug gelopen ivm werk en andere hobby's. Nu ben ik weer volop bezig met lezen en wil graag alle reeksen van vroeger weer eens lezen. Denk hierbij aan de Shannara, Waylander, Hyperion en Metro series. Er zijn er nog een pak meer en dat is meteen ook de reden dat ik me op dit forum in heb geschreven, ik ben een heleboel schrijvers en namen van boeken/series vergeten :oops: Maar daar zal ik nog een ander topic voor openen. Tot later op het forum!
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Hallo Glitterprins welkom op het forum
Midwinter
Contacteer:

Bericht door Midwinter »

Ha inwoners van Fantasywereld, leuk om jullie te ontmoeten. Ik ben Aart, 34 en al een hele tijd actief op allerlei fantasyfora, zij het de afgelopen jaren veel minder dan vroeger. Een enkeling kent wellicht Planet-Aeon.nl, in 2004 door mij opgezet. Het is inmiddels een van de oudere nog bestaande fora in dit interessegebied. Enfin, ik kwam hier al googelend terecht en besloot me te registreren toen ik zag dat hier nog daadwerkelijk tekenen van leven zijn. Wat leuk! :-)

Tot recent had ik al een jaar of tien geen fantasyboek meer aangeraakt. Ik ben er een beetje 'uit' wat nieuwe uitgaven betreft. Maar het eindelijk afluisteren van mijn jeugdobsessie The Wheel of Time op Audible inspireerde me om op zoek te gaan naar een leuke, originele fantasyreeks die ik nog niet kende. Ik kwam uit op The Way of Kings van Brandon Sanderson en The Fifth Season van N.K. Jemisin. Vroeger las ik graag Tolkien, Robert Jordan, Le Guin, Anne Rice... Ook wel andere schrijvers die ik me niet goed kan herinneren.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo Aart, leuk je hier te ontmoeten. Het is absoluut een rustig forum, zoals fora overal wel een beetje uitstervend zijn ;)

De site daarentegen is springlevend met minimaal 1 bericht/artikel/recensie per dag. Neem dus vooral ook daar geregeld een kijkje!
SFboekenshop
Pixie
Pixie

Bericht door SFboekenshop »

Ok, ook op een rustig forum is het wel zo netjes om je voor te stellen.

Peter, eigenaar van SFboekenshop.nl, een (kleine) webshop in gebruikte SF en Fantasy-boeken. Het eerste is jammergenoeg een uitstervend (of al uitgestorven?) genre, maar Fantasy heeft het dan gelukkig nog overleefd en zie ik nog wel in de winkels en bibliotheken. Gelukkig lees ik beide (en heb ik er nog wel wat ongelezen in de kast staan...) en kan ik kiezen.
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

paar echte klassiekers op de website staan, welkom!
Plaats reactie