Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Mondays
Pixie
Pixie

Re: Even voorstellen

Bericht door Mondays » 08 aug 2016, 21:01

Denisennn schreef:Welkom :D waar wil je je winkel beginnen?
Ik zat in eerste instantie aan een webshop te denken Bol heeft veel maar niet alles en soms laat de levertijd te wensen over. Als de fysieke winkel komt denk ik toch aan Rotterdam, Donner heeft een redelijk aanbod maar net als Bol heel veel hetzelfde. Ik ken veel van de minder bekende schrijvers persoonlijk dus dat maakt het voor mij net iets makkelijker om aan de boeken te komen

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 10 aug 2016, 21:56

Hallo Femke, hartstikke leuk dat je je hebt aangemeld hier! Ik woon vlakbij Rotterdam, dus ik zou vaak even langskomen in je winkel ;)

Maar online is zeker een optie. Er zijn al verschillende tweedehands webwinkels, maar als jij alle auteurs weet te bereiken die via self publishing en dergelijke hun boeken hebben uitgebracht denk ik dat je best een mooi aanbod van titels kan hebben die vrij uniek is op 1 plek.

Wij hebben hetzelfde proberen te doen met de FantasyWereld Bazaar, waar mensen hun boeken zelf op aan kunnen bieden, maar deze is echt door tijdgebrek een beetje een stille dood gestorven.

Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn » 22 aug 2016, 14:01

Ja, webwinkel is wel 'slimmer' inderdaad, maar een winkel met alleen maar fantasyboeken zou zo gezellig zijn :mrgreen:

QueenOfWar
Pixie
Pixie

Bericht door QueenOfWar » 14 sep 2016, 01:06

Hallo!
Mijn naam is Melissa en ik ben 20 jaar. Ik ben bezig met verschillende opleidingen binnen de hondenwereld, maar in mijn vrije tijd lees ik graag historische verhalen of Fantasy. Ook kijk ik graag naar een goede Fantasy serie, maar ben wel kieskeurig. Verder houd ik van boogschieten en met een goede game kun je me ook blij maken, mits er een beetje verhaal in zit. Ik ben ook trouw bezoeker van Elfia. Omdat ik eigenlijk niemand ken met dezelfde interesses, dacht ik laat ik hier eens kijken.

Groetjes!

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 14 sep 2016, 09:28

Boogschieten :hartje: Waarmee schiet je? Of vind je het alleen leuk om naar te kijken?

Ik schiet zelf al een aantal jaren, maar pas de laatste tijd ook met een eigen boog. Heb een houten ruiterboog (ben er helemaal verliefd op). En vanaf zaterdag mijn eerste regio competitie.. dus das ook heel spannend.

En welkom :D
To the stars who listen and the dreams that are answered

QueenOfWar
Pixie
Pixie

Bericht door QueenOfWar » 14 sep 2016, 13:21

Hoi Lavinia! :D
Ik schiet zelf ook, maar niet bij een vereniging of zo.
Ik heb zelf een vrij standaard recurve beginnersboog van Man Kung, omdat ik nog niet zo lang schiet. Ruiterboog, is dat niet erg lastig? Ik meen dat die geen rustplek voor de pijl hebben maar dat je deze laat rusten op de hand.. :shock:

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 14 sep 2016, 14:18

Haha ja die zijn er wel, maar die van mij heeft wel een rustplek toevallig. Ik heb er een waarin dat ingebouwd is in de boog zelf. Het ziet er nogal fancy uit. Vriendin van me schiet wel met een boog die geen rustpunt heeft.. an sich is dat geen probleem maar die heeft wel altijd ook een handbeschermer om beide handen daardoor xD Het kan nogal schuren. Maar heb er ook wel mee geschoten en het maakt eigenlijk niks uit.
To the stars who listen and the dreams that are answered

QueenOfWar
Pixie
Pixie

Bericht door QueenOfWar » 14 sep 2016, 14:23

Ah oké, het leek mij altijd erg moeilijk. Ik gebruik zelf meestal een paar dunne leren handschoenen, anders heb ik na een tijdje de blaren op m'n handen zitten en dan is de lol er gauw van af haha. Ik liet laatst m'n broertje 1 x schieten en die schoot direct door het raam van de schuur. :lol: Succes met je regiocompetitie btw! :D

Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn » 14 sep 2016, 18:17

Hoi :D welkom op het forum! Welke series vind je leuk om te kijken?

QueenOfWar
Pixie
Pixie

Bericht door QueenOfWar » 15 sep 2016, 13:01

Hoi :)
Ik kijk voornamelijk series met een groot gedeelte aan geschiedenis, o.a Vikings, the Tudors, Musketeers, Reign. Ik wil binnenkort aan GoT beginnen, maar vond voor mijzelf dat ik eerst de boeken moest lezen. Ook ben ik net begonnen met the Shannara Chronicles. Handig voor slapeloze nachten in bed die series, maar toch lees ik liever een goed boek of speel ik een mooie game. :D

Plaats reactie