Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Dave »

Hallo Eelkje! Hartstikke leuk dat je je hier hebt aangemeld! Wat een toffe opleiding heb je gekozen, dat hoor je niet zo vaak :) Zeker in de fantasywereld zijn er best wat mensen op zoek naar mooie jurken voor bijvoorbeeld evenementen, dus wat dat betreft zit je bij het juiste genre ;) Ook LARPers zijn vast af en toe op zoek naar specifieke jurken!
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Wat een droomopleiding! Geweldig :D ik ben ook gek op kostuums maken. Heb je foto's van je jurken? Welkom ^^
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

Hoi Eelkje.. ik wil ook wel een Sansa jurk.. Goede hobby dus ;)
To the stars who listen and the dreams that are answered
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom zou leuk zijn als je wat foto's liet zien?
Oakenshield
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Oakenshield »

Bedankt dat je mijn boek erbij hebt gezet, Dave! Zodra er een omslag of ISBN is zal ik het uiteraard laten weten! Je hebt alleen mijn naam verkeerd gespeld haha, het is Natascha (met een c erbij).
Leuk dat je bij een uitgeverij werkt, dat zou ik ook graag willen, hehe. Bij welke uitgeverij doe je de marketing? C;

En welkom, Eelkje. Ontzettend gaaf dat je jurken ontwerpt. Ik benijd zulke creatievelingen altijd wel. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's!
Bekijk ook eens mijn auteurspagina, https://www.facebook.com/pages/Natascha ... 4516493119 (:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Welkom Natascha (met c ;) ) en Eelkje!

Twee creatieve dames lees ik. Leuk!

Waar komt de titel van je boek vandaan Natascha? Als ik Luotisade Google kom ik bij een nummer van de Finse rockband Uniklubi. :)
Kunnen we Finse invloeden verwachten in je boek?

Jij had het over de serie Tunnels. Daarvan heb ik enkele jaren geleden de eerste twee delen voor een paar euro gekocht, maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik weet namelijk niet zo goed of het wat zal zijn. Dat komt waarschijnlijk, omdat je nooit iets over de reeks hoort. Jij kan 'm me dus wel aanraden? :)

En Eelkje welke series reken jij toe tot de noemer "goede series"? Ik kijk namelijk ook graag series en hoor graag welke jij goed vindt. Ik heb de laatste tijd veel series gekeken, maar ben de laatste tijd vooral wat crime series aan het kijken. Zo heb ik recentelijk The Missing en het eerste seizoen van de Amerikaanse remake van The Killing gekeken en ben ik begonnen aan het eerste seizoen van Homeland. Ik vond The Missing erg sfeervol en leuk om 2 van de dwergen uit de Hobbit films eens zonder baard en maffe outfit te zien. :)
The Killing vond ik iets beter. Goede cast, goede sfeer, goed verhaal. Van Homeland weet ik het nog niet zo goed...
Seizoen 4 van Game of Thrones wordt eindelijk bezorgt, zodra deze binnen is ga ik alle vier de seizoenen nog een keer kijken en daarna seizoen 5 via HBO. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Poppys emporium
Contacteer:

Bericht door Poppys emporium »

Ben ik blij dat ik afgelopen week een fotosessie met een vriendin heb gehad!
Tonnen leuke foto`s om met jullie te delen dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de opleiding coupeuse is inderdaad een droom opleiding!
Ik heb vandaag alweer een hele gave mosgroene jacquard stof gekocht voor een bos elf jurk voor de fantasy fair.
Ik kan niet wachten om los te gaan haha.

Ik heb net alle seizoenen van game of thrones weer gekeken, dus ben weer helemaal bij. Onder de noemer goede series heb ik bijvoorbeeld: Vikings, the originals, Breaking bad, Pokémon seizoen 1 (blijft gewoon geweldig ik kan er niets aan doen...), lost girl (al een oudere serie en kan soms afleveringen niet vinden, erg jammer) dexter, criminal minds, en ik ben nu doctor who aan het uitproberen.

Groetjes Eelkje
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Prachtig! :D :o
Oakenshield
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Oakenshield »

TimdeKW schreef:Welkom Natascha (met c ;) ) en Eelkje!

Twee creatieve dames lees ik. Leuk!

Waar komt de titel van je boek vandaan Natascha? Als ik Luotisade Google kom ik bij een nummer van de Finse rockband Uniklubi. :)
Kunnen we Finse invloeden verwachten in je boek?

Jij had het over de serie Tunnels. Daarvan heb ik enkele jaren geleden de eerste twee delen voor een paar euro gekocht, maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik weet namelijk niet zo goed of het wat zal zijn. Dat komt waarschijnlijk, omdat je nooit iets over de reeks hoort. Jij kan 'm me dus wel aanraden? :)

En Eelkje welke series reken jij toe tot de noemer "goede series"? Ik kijk namelijk ook graag series en hoor graag welke jij goed vindt. Ik heb de laatste tijd veel series gekeken, maar ben de laatste tijd vooral wat crime series aan het kijken. Zo heb ik recentelijk The Missing en het eerste seizoen van de Amerikaanse remake van The Killing gekeken en ben ik begonnen aan het eerste seizoen van Homeland. Ik vond The Missing erg sfeervol en leuk om 2 van de dwergen uit de Hobbit films eens zonder baard en maffe outfit te zien. :)
The Killing vond ik iets beter. Goede cast, goede sfeer, goed verhaal. Van Homeland weet ik het nog niet zo goed...
Seizoen 4 van Game of Thrones wordt eindelijk bezorgt, zodra deze binnen is ga ik alle vier de seizoenen nog een keer kijken en daarna seizoen 5 via HBO. :)
Luotisade, de naam het land dat ik gecreëerd heb, is inderdaad afgeleid van het gelijknamige nummer van Uniklubi, een tamelijk onbekende rockband uit Finland. Het plot voor deze trilogie heb ik verzonnen toen ik op vakantie was in Noorwegen, dus er zitten wel wat Scandinavische invloeden in - met name trollen. Toen ik daar was, stonden die haast overal haha. Verder luister ik veel naar Finse bands en laat ik me daar inderdaad wel door inspireren, vooral door al hun strijdnummers en mythes.^^

Ik raad Tunnels zeker aan. Ik vind het echt een van de beste boekenseries die ik heb gelezen: erg origineel en bovenal erg verrassend. Ik kon er maar moeilijk van los komen en was echt even uit het veld geslagen toen de boekenreeks ten einde kwam.
Bekijk ook eens mijn auteurspagina, https://www.facebook.com/pages/Natascha ... 4516493119 (:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Luister je dan voornamelijk naar Finse bands of zijn de landsgrenzen van de Scandinavische landen in het muzikale geval wat wazig? Ik luister zelf erg graag naar Viking en Folk metal. Ik ben vooral erg weg van Turisas (Fins ;) ) en verder bands als Ensiferum (Finland), Equilibrium (Duitsland), Finntroll (Finland), Thyrfing (Zweden), e.d.
Ik luister overigens naar heel veel subgenres binnen het Metal genre (Power, Heavy, Symphonic, Gothic, Avant-Garde, Death). :)

Ik zal Uniklubi eens opzoeken op Spotify. Ik laat nog even weten of dit in mijn straatje past.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Plaats reactie