Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Kenny

Re: Even voorstellen

Bericht door Kenny »

Hallo allemaal,

Ik heb net deze website ondekt. Ik ben Kenneth en ben 37 jaar en ik kom uit Antwerpen.

Ikzelf lees graag fantasy boeken zoals D&D van R.A. Salvatore, heb net de hele Drizzt collectie uitgelezen.
Momenteel ben ik bezig aan de reeks van The Witcher, bezig aan The last wish en heb blood of elves, time of contempt nog te gaan ;) dus nog wel even bezig.

Ook hou ik mij bezig met "poging" schrijven. Puur als ontspanning. Ik ben graag creatief bezig, zowel op mijn werk als in mijn vrije tijd.

Ik teken heel veel, ook wel werk gebonden omdat ik in een tattooshop werk, maar geniet van elke vorm van creativiteit en schrijven valt daar ook onder.

Ik hoop hier ook wel wat verhaaltjes te kunnen delen met jullie en kijk er naar uit om jullie verhalen te lezen :D

Ik moet wel zeggen dat de verhalen die ik schrijf in het engels zijn, dat lukt me gewoon beter om mij uit te drukken, waarom weet ik niet :?

Bedankt voor het luisteren en lezen naar mijn lange intro post :D tot gauw
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Welkom hier! :D

En wauw, dan zul je zeker wel veel tekenen voor je werk. Mag je vaak zelf ontwerpen maken?
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Kenny

Bericht door Kenny »

Bedankt Puzemuze ;)

Ja ik maak geregeld zelf ontwerpen. Dat vind ik het leukste aan mijn werk dat ik zelf iet kan creéren en dat de mensen dan gelukkig buiten gaan. Dat geeft een geweldig gevoel.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom,
Misschien kun je hier een keer wat foto's plaatsen van je werk?
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Kenny schreef:Ja ik maak geregeld zelf ontwerpen. Dat vind ik het leukste aan mijn werk dat ik zelf iet kan creéren en dat de mensen dan gelukkig buiten gaan. Dat geeft een geweldig gevoel.
Dat geloof ik graag...! Lijkt me heel bijzonder, ook juist omdat mensen je creatie zo dicht bij zich dragen. Heel anders dan wanneer ze een schilderij van je kopen en het aan de muur hangen, ofzo. :-P Of nouja, dat lijkt me niet gebruikelijk. Je hebt natuurlijk ook deze kerel: http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... ngen.dhtml
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn »

Welkom op FW.
Interessant werk! Lijkt me wel echt een uitdaging, de druk om het "goed" te doen zou voor mij zoiets heel moeilijk maken.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik heb een aantal nieuwe gezichten gemist, maar bij dezen met enige vertraging alsnog allemaal welkom!! :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

En ook hier zal ik mezelf even voorstellen als nieuweling op dit forum :)

Ik ben dus Denise. Ik ben 22 jaar, woon in Varik en momenteel ben ik bezig met de master "Literair Vertalen" aan de Universiteit Utrecht. Naast mijn studie werk ik bij De Tuinen (als Product Adviseur, jaja). Mijn hobby's zijn bakken, katjes knuffelen, lezen, series/film kijken, naaien, en af en toe sport ik. Heel soms. Ook bezoek ik graag evenementen zoals de EFF en Castlefest en ik ben verliefd op jurken, dus daar ik heb een hele kast vol van (zelfgemaakt en zelfgekocht).

Bye ^^
xRenée

Bericht door xRenée »

Hallo,

Sinds vandaag deze site ontdekt toen ik kaartjes voor een midwinter fair in het archeon ging bestellen. Het zag er uit alsof het helemaal iets voor mij is, dus vandaar dat ik me geregistreerd heb.

Ik ben Renee en woon in zuid-holland, waar in ZH vertel ik nog liever niet. Daarnaast werk ik als verkoopmedewerker in een tuincentrum en ook die naam zeg ik niet. XD Dit doe ik omdat ik jullie eerst beter wil leren kennen.:)
Fantasy begon bij mij, volgens mij, rond mijn 11e bewust. Sinds Harry Potter ben ik er eigenlijk mee begonnen en toen ik oud genoeg was, ontdekte ik Tolkien en toen was ik om.

Mijn hobby's zijn: paardrijden, schrijven, tekenen/schilderen, muziek maken op gitaar/blokfluit (In blokfluit iets beter dan gitaar XD) en computeren. Daarnaast heb ik ook een passie voor uilen en roofvogels.

Het schrijven doe ik al vanaf groep 7 bewust en dat was meer schrijven over de muziek die ik toen luisterde, het was niet serieus. Op de middelbare school ben ik na het zien van een foto serieus gaan schrijven en het helpt mij mijn frustratie kwijt te raken, dus dat zal waarschijnlijk nog lang niet gaan vervelen.:P Ik schrijf, misschien raad je het al, fantasy/avontuur verhalen. Die vind ik dan ook het interessant om te lezen.:)

dit was het volgens mij wel, anders hoor ik het graag!

groetjes Renée
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Welkom Renee!! :)

Weer iemand die door de magie van Harry Potter de fantasywereld is ingetrokken. Bij mij ging het niet anders. :)

Eerst Harry Potter, toen boeken van James Clemens, Raymond E. Feist en Weis & Hickman, waarna mijn liefde voor epische fantasy definitief was aangewakkerd. In de Ban van de Ring vond ik dan weer wat tegenvallen en flink gedateerd.

In de afgelopen jaren heb ik vele subgenres gelezen en van veel enorm genoten, maar ik geniet toch echt nog steeds het meest van epische fantasy, dat blijkt momenteel wel nu ik merk hoe enorm ik van De Hekser geniet. :)

Ik kom overigens ook uit ZH, Delft welteverstaan. Ik heb totaal geen talent, helemaal nergens in en daarom zijn mijn hobby's beperkt tot veel films en series kijken, lezen en muziek luisteren (metal).

Ik schrijf niet. Ik heb een aantal pogingen gewaagd en heb er tijdens het schrijven zeker van genoten, maar ik heb er de tijd niet voor. Ik ben veel te druk in mijn hoofd en wil veel te veel in veel te weinig tijd. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer. :)
Wat schijf je zoal?

Gr. Tim
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Plaats reactie