Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Re: Even voorstellen

Bericht door Lavinia »

Ik ben onschuldig! .. alleen soms wat overenthousiast.. xD
To the stars who listen and the dreams that are answered
Mad Arrow
Pixie
Pixie

Bericht door Mad Arrow »

euhm..je bent soms niet overenthousiast...en dat is als je bijna in slaap valt :P
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

slapen is ook belangrijk! maar ik kán ook enthousiast zijn midden in de nacht.. maar er zullen wss niet veel mensen enthousiast zijn als ze net in slaap vallen xD
To the stars who listen and the dreams that are answered
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Zo, ik ben even een weekendje weg en het forum is opeens een stuk levendiger. Van harte welkom allemaal! Allemaal veel plezier gewenst hier en dat iedereen maar vaak terug mag komen :)
Ysgrublaidd
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Ysgrublaidd »

Zal ik me dan ook maar even voorstellen? :P

De naam is Ysgrublaidd. 30 winters jong. En al heel wat jaartjes Fantasy fan. Van boeken, films, games etc. Zo erg zelfs dat ik Admin ben van een site + community ergens anders op het WWW.

Naast Fantasy sla ik ook nog wel eens op trommels, speel ik klein beetje gitaar en ukelele en blaas ik nog wel eens wat klanken uit 1 van mijn ocarina's (ja mensen, dat zijn echte muziekinstrumenten die niet verzonnen zijn voor The Legend of Zelda games alleen).
Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid »

Van harte welkom! :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Nogmaals welkom :) Ik kende de ocarina's inderdaad alleen van de Zelda spellen.. Hoe klinken ze, waarmee zijn ze qua geluid te vergelijken?

(hier trouwens een grote fan van Zelda, ontzettend mooie spellen!)
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Bericht door De rattenvangster »

Dan zal deze tijgermeid zich ook maar eens voorstellen. Saskia, 19 jaar, student Nlse taal en cultuur.
Mijn nick hier komt doordat ik als pseudoniem bij de UA 2011 R. van Hamelen had. Grappig genoeg dachten sommige mensen na het opheffen van de anonimiteit nog steeds dat ik een rattenvanger was en geen rattenvangster. Vandaar hier toch maar De rattenvangster en geen naam meer die uniseks is.
Overigens heb ik toen bij de UA de shortlist gehaald door bij de beste 5 uit mijn poule (23 verhalen) te zitten. Uiteindelijk behaalde ik de 20e plaats. Was ik erg blij mee (voor een eerste grote wedstrijd).
Verder (proef)lees ik graag en ik heb ook iets met AVI (het systeem voor beginnende lezers).
Komend studiejaar ga ik bij mijn studie diverse vakken volgens die over Nederlandse gebarentaal gaan. Dat lijkt me erg leerzaam en ik denk dat ik ook de verkregen informatie in verhalen kan verwerken.

Nou, dat lijkt me wel genoeg informatie voorlopig..?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo Rattenvangster/Saskia! Van harte welkom op de site en het forum! Leuk dat je je weg hier naartoe heb gevonden (heb je ook een groep kinderen achter je aan kunnen krijgen? ;) )

Gefeliciteerd trouwens met de mooie notering! Ben je dit jaar weer aan het meedoen aan schrijfwedstrijden?

Btw, je wilt zeggen dat mensen hadden na het opheffen van de anonimiteit niet konden bedenken dat iemand die Saskia heette van het vrouwelijke geslacht was? :D Apart!
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Bericht door De rattenvangster »

Dank!

Hm. Er zijn wel hier vaak wat pubers, maar ik denk niet dat jullie hier op die kids zitten te wachten. En zo goed zijn mijn fluitspeelkwaliteiten niet.

Dank. Eh, ik wil wel meedoen met de drie grote wedstrijden en dan nog wat dingen voor jeugdverhalen, maar ik moet kijken of dat qua tijd gaat lukken en of de verhalen goed genoeg zijn in mijn ogen.

En tja. Die mensen kwamen niet op het PF-forum en daar heet ik geen Saskia, maar is mijn naam een anagram van tijgermeid. Mijn schrijfstijl kwam alleen erg mannelijk over, erg zakelijk. Maarja, wat wil je dan ook als twee van je HPs mannen zijn (waarvan een van middelbare leeftijd met een dochter van zeventien (en een jurylid gaf expliciet aan dat ik hem erg goed heb neergezet. Een erg fijn compliment. Zij had me dan ook op de 3e plaats overall neergezet, helaas was de rest van de jury het niet met haar eens qua notering.)). Daardoor vonden de (meeste) actieve mensen op het UA-forum het erg vreemd dat er een huppel van negentien achter bleek te zitten.
Plaats reactie